wtorek, 6 grudnia 2011

Zapowiedź sesji plus pomoc w wyborze zdjęcia.

Witajcie moje drogie i moi drodzy( bo dowiedziałam się że panowie też mnie czytają:)
Ostatnio mam bardzo napięty okres czasu i będzie tak do ok 10 grudnia ponieważ się przeprowadzam:)

Mimo tego udalo mi się znaleźć czas aby Agnieszka ( www.trzecipixel.com) zrobiła mi zdjęcie portretowe o które ją prosiłam. Dziękuję ci bardzo Aguś:*

Tak dzięki naszej wspólnej pracy powstały trzy zdjęcia i przy wyborze tego jednego mam pewien problem. Tzn mam już mniej wiecej wybrany jednak chciałabym abyście o ile jest to możliwe pomogły mi wybrać najlepsze zdjęcie.






Mam jeszcze dla was zapowiedź ostatniej sesji ale o niej opowiem wam już niedługo:)

Buziaki i życzę wam dużo prezentów z okazji Mikołaja:*



Published with Blogger-droid v2.0.1

25 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia- mi najbardziej podobasz sie na pierwszym:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie ładne, ale najbardziej podoba mi się ostatnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie zdecydowanie pierwsze! Pięknie wyglądasz! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim zdaniem pierwsze jest najlepsze. Pieknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwsze :)
    ciemna bluzeczka za mocno zlewa się z tłem :p
    na pierwszym jest promiennie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. A mi najbardziej podoba się drugie :P

    OdpowiedzUsuń
  7. zdecydowanie 1 zdjęcie najlepsze! ślicznie wyglądasz :)!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsze i drugie chyba najlepsze :)) Ale trzecie też jest wspaniałe. Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. hmm chyba się wyłamię - numer dwa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ostatnie podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdecydowanie najlepsze pierwsze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. O kurczę! Wszystkie są piękne! Ale jeśli bym miała wybrać jedno, to pierwsze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękna fryzura

    zapraszam na konkurs do wygrania 100zł
    www.styliowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ja jestem za pierwszym, na jasnym tle wyglądasz jakoś tak... sympatyczniej :))

    OdpowiedzUsuń