niedziela, 28 października 2012

Oczko na dziś,c zyli Temper Miyo w roli głównej

Króciutki pościk was czeka ponieważ chciałam umieścić zdjęcie z tym jak się prezentuje cień Temper MIYO:)
Przy okazji chciałam podziałać z podwójną kreską linerową, tak jak robi to Grzee i uważam że dłuuuga przede mną nauka:P



na oczku:
Cień Temper Miyo
Cień White Miyo
Liner żelowy Inglot 76
Duraline+ Czarny cien L'oreal w roli czarnego linera
Tusz Essence I LOVE EXTREME:)

Używacie cieni MIYO? Co sądzicie na temat makijażu?
Pozdrawiam, Far.

25 komentarzy:

  1. Nie mam żadnego cienia MIYO. Makijaż prześliczny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto kupić na pewno white i Temper reszty jeszcze nie używałam:)

      Usuń
  2. Wygląda bardzo fajnie, a kreseczka idealna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Jeszcze nie idealna ale będe się starac:)

      Usuń
  3. Mam Temper i jak go kupowałam to spodobał mi się bardzo intrygujący i niespotykany kolor. Okazało się jednak później, że nie taki prosty do zmalowania. U mnie wyszło tak: http://monusia-monusia.blogspot.com/2012/08/makijaz-miyo-omg-eyeshadows-no-12-temper.html i też nie jestem w 100% zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyszło na prawdę fajnie:) Ja z cienia jestem zadowolona ale z wykonania juz mniej:)

      Usuń
  4. ciekawie wygląda taka podwójna kreska, ale to chyba nie dla mnie, bo z narysowaniem pojedynczej mam problem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze chciałam zrobić idealną:) do ideału daleko dlatego odsyłam do Grzee:)

      Usuń
  5. lubię białą kreseczkę :)
    bardzo ładnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie czyste i estetyczne - nic, tylko patrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No czysto to to nie jest musze jeszcze popracowac:P ale dziękuje za słowa otuchy:)

      Usuń
    2. E tam skromnicha z Ciebie trochę, bo to naprawdę warte jest zagapienia się. Gdybym miała znaleźć błąd, przyznam że ciężko by mi było to zrobić :)

      Usuń
    3. nie skromnicha tylko patrze na to trzeźwym okiem:P dosłownie:P

      Usuń
  7. Mam 4 cienie MIYO i bardzo, bardzo je lubię :) Kreska jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Także mam 4:) choć wydawało mi się że 5.. a może 5?? sama nie wiem:P
      Dziękuję

      Usuń
  8. Ja niestety nie mam cieni z MIYO, ale z tego co obserwuję są bardzo popularne. Czytałam o nich różne opinie, może kiedyś na jakiś się skuszę.
    A makijaż...co tu dużo gadać jest PIĘKNY ;)
    kaja z http://kaja29.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne połączenie kolorów ! Ale jaka perfekcyjna kreska ! ;))
    Pozdrawiam i zapraszam
    http://cherrylassie.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń