niedziela, 9 grudnia 2012

Oilmedica- najlepszy olej dla moich włosów!

Witajcie!
Ostatnio odkryłam że mój folder ze zdjęciami kosmetyków do recenzji niebezpiecznie się powiększa, tak więc nadeszła pora abym zaczęła go opróżniać, pisząc swoje zdanie o tychże kosmetykach:)
Dziś będzie o kosmetyku typowo włosowym, który dostałam do recenzji od firmy Oilmedica. Mam zaszczyt przedstawić wam najlepszy olej dla moich włosów czyli „Maska i Odżywka do włosów” firmy Oilmedica właśnie.
Moja przygoda z olejowaniem zaczęła się rok temu i przyznam że dopiero teraz trafiłam na olej który w zupełności wystarcza moim włosom.







Olej Oilmedica to głównie olej kokosowy, wzbogacony innymi olejami. Ja mam włosy średnio porowate w kierunku dużej porowatości i myślałam że ten olej nie będzie dla mnie. No ale od początku:
Opakowanie:
Opakowanie mamy białe lecz lekko prześwitujące co jest bardzo dobre przy ocenie czy kosmetyk jest gotowy do użycia i zobaczeniu ile nam go jeszcze zostało. Zamknięcie butelki jest bardzo solidne na tzw „klik” przez co nic nam się nie wylewa nawet jeśli trzymamy opakowanie poziomo. To jest bardzo duży plus bo mam czasem potrzebę schowania go do pudełka z pielęgnacją i musi on wtedy leżeć:)

Opis produktu:




Skład:


Moja opinia:
Używałam tego oleju przez ponad miesiąc. Myślę że mogę się co nieco o nim wypowiedzieć:)
Jest to olej na bazie oleju kokosowego więc tak jak pisałam myślałam że nie będzie dobry dla moich włosów. Jak ja się myliłam! Po pierwszym użyciu było widoczne wygładzenie włosów i na pewno zwiększony błysk co bardzo mnie zadowoliło. W ciągu miesiąca moje włosy zaczęły się bardziej kręcić i wyglądają na nawilżone i zadbane. Nie puszą się ani nie są też przetłuszczone , może nieco obciążone sa tylko wtedy, kiedy raz w tygodniu nie użyje szamponu z sls, a tak to wszystko z nimi w porządku. Nawet mój TŻ zwrócił uwagę na moje włosy, że są miękkie i błyszczące coś na kształt włosów z reklamy:) Niesamowicie podoba mi się ich gładkość i to że są elastyczne i nie wysuszają się w ciągu dnia! Można wyczuć w nim przyjemne nuty cytrusowe co mi naprawdę odpowiada:)



Ja używam oleju codziennie na noc, nie straszne mi go rozpuszczanie( w temp. pokojowej jest w stanie stałym) ponieważ samo wylewanie rozgrzanego olejku na dłoń i wcieranie go we włosy jest bardzo relaksujące:) A potem jeszcze ten efekt na włosach… marzenie!
Olej zmywam zwykłym szamponem dla dzieci Babydream:)


Gdzie można dostać? Klik!
Ogólna ocena:
Bezsprzeczny hit roku 2012 i na pewno mój faworyt wśród olei. Nawet oleje Alverde go nie przebiły a wierzcie mi to na prawde są dobre oleje!
Ocena 6/6

Serdecznie polecam wszystkim osobom które włosy są suche, szorstkie i matowe! Oraz wszystkim tym które kochają oleje:)
Pozdrawiam, Far:)

18 komentarzy:

  1. nie słyszałam o niej ale Twoje wlosy wyglądają pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje:) polecam ten olejek nawet na probe choć wiem że nie każdym włosom będzie pasował:)

      Usuń
  2. sporo o nim słyszałam, ale jeszcze nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. koejna pozytywna opinia na jej temat. W końcu muszę spróbowac. W prawdzie nie mam za dobrego wrazenia z olejami przy moich wosach, ale ten akurat nadaje się ponoć idealnie dla wosów niskoporowatych, dla tego spróbuję z tym po raz ostatni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jest dobry do niskoporowatych chociaż ja mam średnio i tez sie ładnie sprawuje:)

      Usuń
  4. ale fajnie Ci się kręcą, długie byłyby jeszcze piękniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego właśnie zapuszczam:) dziekuje:)

      Usuń
  5. Już od jakiegoś czasu mam ochotę go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Na kilku blogach już był opisywany:)

      Usuń
  7. Zanim napiszę komentarz uprzedzę, że
    nie jestem
    *zbokiem
    *nimfomanką
    *napaleńcem
    *lesbijką

    :D

    Jestem obserwatorem.

    Uwaaaga - mówię.
    Wyglądasz ponętnie w jak najbardziej pozytywnym znaczeniu tego słowa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziekuju dziekuju:) choć sama bym tak nie powiedziała:P

      Usuń
  8. Jakie loki!!! Piękne Ci się te włosy robią - zdecydowanie róznica na plus!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje:) choc to włosy bez żadnego stylizatora tylko ugniecione na szybko... Ale jakos wygladaja:)

      Usuń
  9. Zachęcająca opinia. Choć wcześniej olej kokosowy nie bardzo mi odpowiadał. Ale może ta mieszanina jest lepsza:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie sam kokos nie podchodzi zbytnio:( za to ten daje rade:)

      Usuń