środa, 2 stycznia 2013

Niekosmetyczne podsumowanie roku 2012

Hej:)
Miałam pisać kosmetyczne podsumowanie roku 2012 ale doszłam do wniosku ze byłoby to zbyt nudne... Dlatego dołączam do zabawy w Tagu niekosmetycznym:)

Jesli kogoś interesuje pod jakimi hasłami minął mi rok 2012 zapraszam:)

Dominujące uczucie na 2013 r.?
A ja jestem zdolna do uczuć?
Co zrobiłaś po raz pierwszy w 2012 r.?
W końcu skończyłam szkołę średnią.
Stałam się dyplomowaną wizażystką.
I mnóstwo innych rzeczy których nie pamiętam przez zaniki pamięci:P

Co zrobiłaś ponownie w 2012 r. po długiej przerwie?
Podjęłam naukę:P Znów poczułam się jak 16 latka nad którą wiszą zadania domowe:P I wagarowałam:P
Czego nie zrobiłaś w 2012 r.?
Nie kupiłam aparatu, nie zrobiłam prawa jazdy...

Słowo roku? 
"Nie" 

 Przytyłaś czy schudłaś?
Przytyłam... teraz nad tym pracuję:P
Miasto roku?
Wrocław 
źródło

Odwiedzone miejsca?
Chyba tylko czeluście mojej czaszki:P 

Ekscesy alkoholowe?
Ekhem.. chyba nie chce o tym mówić:P
Włosy dłuższe czy krótsze?
Zdecydowanie dłuższe:) Ciągle zapuszczam:)

Wydatki większe czy mniejsze?
Większe i to dużo.

Wizyty w szpitalu?
Nie, ten rok wyjątkowo bez takich specjałów:P 

Miłość?
Ciągle ta sama od kilku lat:)

Osoba, do której dzwoniłaś najczęściej?
Mój mąż:)
 
Z kim spędziłaś najpiękniejsze chwile?
Z moim mężem i synkiem.

Z kim spędziłaś najwięcej czasu?
j/w   

Piosenka roku?
MK ULTRA  

Książka roku?
Bobbi Bown " Makeup Manual" 

Serial roku?
Stargate Atlantis i Stargate Universe
źródło


Stwierdzenie roku?
O drobina empatii nikomu nie szkodzi


Trzy rzeczy, z których równie dobrze mogłabyś zrezygnować?
 Alkohol, godziny przed komputerem, trzeciej nie znam:)

Najpiękniejsze wydarzenie?
Nie ma pojęcia...






No to w sumie tyle ode mnie:)
Zapraszam was do tagu oczywiście:)
Pozdrawiam

9 komentarzy:

  1. ale fajne podsumowanie! cudny synek ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne podsumowanie ;) włosy masz piękne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje:) nad włosami musze jeszcze troszke popracować ale dziekuje:)

      Usuń
  3. Ze słodyczy możesz jeszcze zrezygnować. Ja się z moją mamą umówiłyśmy, że nie jemy słodyczy. Drugi dzień, a ja już chce się na nie rzucić! ;_;
    Piękne te włosy masz, uwielbiam fale :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ze slodyczy:P choć nie wiem ile wytrzymam haha:P

      dziękuje:) choć wolałabym mieć proste włosy najlepiej niskoporowate:P


      Usuń
  4. przepiękne włosy:) - takie zdrowe
    bardzo fajne podsumowanie;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Polecam pyszne kawy super jakości w sklepie http://rajskaherbata.pl/33-kawa-na-wage

    OdpowiedzUsuń