poniedziałek, 21 stycznia 2013

Wymianka

Witajcie:)
Nazbierało mi się kosmetyków których nie używam a szkoda mi ich wyrzucić ponieważ są dobre i świerze... przy czym nie chce też żeby mi się przeterminowały.

w razie czego piszcie : oktawia.farizah.bojko@gmail.com

Ok przechodzę do sedna:
Cienie Inglot, zużycie widać, kolory mi się dublują


Podkład Catrice Photo Finish 040 zużycie ok 25 %
Rimmel Match perfection 300 zostało ok 70 %
Maybelline Dream Touch blush odcień Mauve zużycie widać użyty kilkukrotnie



Kryolan Ultrafoundation Alabaster użyty może 3 razy


Kortektory Inglot, zużycie widoczne



Maska do twarzy Choisee Migdał i Szafran 50 ml ( były w dwóch pudełeczkach z tego nie korzystałam)


Nie jestem pewna co mnie interesuje tak więc piszcie ze wszystkim co macie i co was interesuje ode mnie:)

4 komentarze:

  1. Hej!! Napisałam do Ciebie maila!! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. cienie złoty i różowy chętnie bym przygarnęła. Zajrzyj do mnie do zakładki wymiana, a poza tym mam jeszcze Sally Hansen Instant Cuticle Remover (użyty 4 razy), pomadke Loreal Carese -Scarlet Aphrodite nr 6:)

    OdpowiedzUsuń
  3. co bys chciala za roz z maybelline?

    OdpowiedzUsuń