niedziela, 10 marca 2013

Aktualizacja włosów- luty

Witajcie.
Przyszedł czas na aktualizacje włosów z miesiąca luty co tez czynię.
Przyznam że luty okazał się bardzo leniwy i na moich włosach nie wylądowało w sumie nic specjalnego. Robiłam jednak dużo mieszanek na włosy ze składników które znajdziemy w kuchni.
Nic w skalp nie wcierałam, dałam sobie spokój z wcierką kozieradkową również z lenistwa:P Olej nakładałam jedynie w pierwszych dniach lutego, potem nieco kremowałam Isaną Body Creme Sheabutter & Kakao ale to może ze 3- 4 dni.




 Włosów nie farbowałam. Zapomniałam kupić henne i wychodzi na to że zafarbuję dopiero w kwietniu.
Do fryzjera się nie wybrałam. Końcówki włosów nie są zniszczone, troszke może suche ale nie jest źle, da się to naprawić.
w pełnym słońcu
Zima nieco odpuściła i dzięki temu okazało się że moge myć włosy co dwa dni- cud jeśli chodzi o moje włosy bo musiałam myć codziennie a tu zaskoczenie!
bez makijażu:P patrzcie na włosy i na to jak zmieniły kolor względem zdjęcia u góry:P
Moja pielęgnacja wyglądała tak
Mycie: Szampon  Babydream raz w tyg. szampon z sls
Odżywka/ maska: Mrs Potters Balsam Odbudowa i nawilżenie sam/ zmieszany z miodem, żelem lnianym, gliceryną, olejem rycynowym, śmietaną, mlekiem, żółtkiem jajka itd...
Odżywka b/s: Joanna z Apteczki babuni balsam do włosów z miodem

Nie suszyłam włosów suszarką prawie w ogóle, jedynie wtedy kiedy po 4 godzinach dalej były mokre...

Udało mi się osiągnąć mój mały sukces:
warkoczyk, mały krzywy ale mój

W końcu udało mi się zrobić warkocz, nawet nie wiecie jak się cieszyłam:)
Wypadanie włosów jest jak najbardziej w normalnej ilości mimo przesilenia wiosennego.

Plany na następny miesiąc?

  • Słyszałam że wcierka z soku z cytryny pomaga utrzymać włosy dłużej świeże, więc spróbuje to zrobić
  • Powrócę do przyciemniania włosów kawą
  • Zacznę chronić włosy przed promieniami UV, tylko szukam porządnej odżywki b/s w tym celu. Polecicie mi jakąś?
Jak widać nie warto się bać "odpuścić" trochę włosom i zobaczyć jak się mają przy niewielkiej ilości kosmetyków. 
A wy zawsze używacie całego arsenału kosmetyków?
Pozdrawiam

15 komentarzy:

  1. Włosy prezentują się bardzo okazale;] Widać poprawę ich kondycji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie pomimo zmniejszenia ilosci uzywanych kosmetykow wlosy trzymaja sie calkiem dobrze:)

      Usuń
  2. bardzo ładnie błyszczą no i ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor niestety troche sprany, dawno juz nie farbowalam ale jakos nie tesknie:)

      Dziekuje:)

      Usuń
  3. Wciąż pamiętam tamten czas gdy zdecydowałaś się bardzo drastycznie skrócić włosy i jak porównuje tamte zdjęcia z obecnymi, to jestem pod ogromnym wrażeniem! Twoje włosy wyglądają naprawdę świetnie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takze wspominam ta decyzje:) i mimo ze maz moj byl w szoku teraz wie ze to byla dobra decyzja:)

      Usuń
  4. O tej wcierce z cytryną nie słyszałam, czekam na więcej o niej ;)

    Gratuluję, włoski wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja postanowilam sprobowac i mam nadzieje ze zadziala jak powinna:)

      Usuń
  5. Ładny ten kolorek. Pozdrawiam, Edith :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładne masz włoski, widać że są zdrowe i bardzo o nie dbasz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję warkocza, pamiętam jak ja się bardzo cieszyłam, gdy udało mi się zapleść nie-francuza (:
    Teraz cieszę się za każdym razem, kiedy plotę warkocz i czuję na plecach, jaki jest długi (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie umiem zaplatac francuza:( bardzo chcialabym sie nauczyc ale poki co umiem tylko takiego:)

      Usuń
  8. I pomysleć, że po troszku pod Twoim wpływem ścięłam się na krótko :) Pieknie Ci wyrosły te włosy. Może sie powtarzam bo obserwuję je regularnie ;)

    OdpowiedzUsuń