piątek, 27 września 2013

Doskonała oprawa dla oczu czyli recenzja zestawu do brwi Oriflame Beauty.


Hej piękne!
Dzisiaj mam małe urwanie głowy. W domu remont, ja zabrałam się jeszcze za przemalowywanie moich koszyków drewnianych ( maluję je na biało), muszę się przygotować do jutrzejszych makijaży a na dodatek jestem zakręcona przez leki:P No nic wrócę do was w fimikach na pewno od poniedziałku, wiem że niektórzy czekają na filmik o konturowaniu i rozświetlaniu twarzy na sucho. Przy okazji pokażę wam moje ulubione kosmetyki które zastępują mi rozświetlacz, a którę rozświetlaczem nie są:P No ale dość tych zapowiedzi, pozwólcie że przejdę do tematu dzisiejszego posta.




Moje brwi są bardzo przerzedzone, o brzydkim kształcie i nie wszystkie włoski rosną tak  jakbym sobie tego życzyła. Na dodatek są stanowczo za krótkie i muszę ję lekko wydłużać.

Kiedyś w ogóle nie zwracałam uwagi na brwi- i to był błąd ponieważ moje brwi odziedziczyłam po tatusiu i naturalnie mam krzaki a same włoski są dość długie. Jak wyglądają teraz widzicie same- nie są idealne ale mi wystarczają, szczególnie że po pomalowaniu wyglądają przyzwoicie.

Dotąd malowałam je matowym cieniem z Inglota ale potrzebowałąm także jakiegoś jaśniejszego cienia i tak z pomocą przyszedł mi katalog Oriflame. O tym zestawie do brwi czytałąm już dużo dobrego i postanowiłam zamówić. Produkt okazał się strzałem w dziesiątke, ponieważ idealnie można podmalować braki w brwiach a dzięki dwóm kolorom w opakowaniu możemy zrobić je idealnie czyli jaśniejsze wewnątrz i ciemniejsze na zwenątrz łuku brwi. Sam wosk nie przydaje się raczej do niczego ponieważ u mnie ani nie przytrzymuje brwi ani nie "ujarzmia" włosków które żyją własnym życiem:P

W opakowaniu znajdziemy także dwa pędzelki które wg mnie są w ogóle do kitu, przez to że są bardzo grube w obwodzie. Nie zrobię nimi ładnego kształtu brwi.
Cienie są napigmentowane bardzo dobrze, przyznam szczerze że nie spodziewałam się takiego dobrego produktu. Teraz używam tego setu przy każdym makijażu i jestem zadowolona! Na pewno kupię jak mi się skończy ten zestaw.
Mam jeszcze w planie kupić eyeliner do brwi o którym mówiła Megilounge TUTAJ i zobaczyć jak się sprawdza:)
 A teraz moje brwi po zastosowaniu cieni:
 i przed i po:
 Bardzo lubię ten zestaw:) Jego cena to 22,90 zł chyba w promocji więc warto się skusić:)

Przy pomieszaniu cieni wygląda tak:

A wy czym podkreślacie swoje brwi?

22 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. I bardzo fajnie się na nim robi brwi:)

      Usuń
  2. fajny zestaw ;) u mnie też nie długo post o brwiach ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. To coś dla mnie. Muszę koniecznie zaopatrzeć się w ten zestaw;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny odcień
    bardzo ładnie podkreślasz brwi

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda nieźle. Też mam ochotę na ten eyeliner Vipery, o którym mówiła Megi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja musze gdzieś go u siebie znaleźć:)

      Usuń
  6. efekt jest rzeczywiście niezły:)

    OdpowiedzUsuń
  7. efekt bardzo ładny, ja używam na zmianę kredki z MaxFactor oraz cieni Inglot ale poluje teraz na AquaBrow :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja musze kupić jakąś kredkę:) Dla mnie aqua brow troszke za drogie

      Usuń
  8. Ja swoje brwi podkreślam brązowym matowym cieniem Miyo twoje brwi po zastosowaniu oriflame wyglądają świetnie

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładna paletka;) Ja używam paletkę Catrice do brwi razem z kredką do brwi równiez tej firmy i cienia z Inglota nr 560:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do Catrice nie mam dostępu, ale chciałabym spróbować

      Usuń