środa, 6 listopada 2013

Ikea- tworzę wish listę, czyli co wybrałam

Hej ho!
Wczoraj pytałam was co można dostać ciekawego w Ikei i wiele z was doradzało mi po prostu rozejrzenie się po sklepie. Dlatego weszłam na strone Ikei, w łapce trzymałam katalog i jakoś tak zrobiłam listę, rzeczy najpotrzebniejszych (i nie:P). Jeżeli chcecie się dowiedzieć co mnie ciekawi zapraszam:)

1. Łóżko- czyli najważniejsze z całej mojej wyprawy, ponieważ moje już jest w stanie wskazującym na rozpadanie:P Początkowo miało być białe jak u Red Lipstick Monster ale okazało się że przy naszym ustawieniu mebli musimy mieć troszke mniejsze no i mój Małżon  chciał mieć bardziej "surowe" łóżko bez "babskich wywijasów". Ja i tak do tego domontuje światełka XD
2. Lampa- moja jest w stanie opłakanym, trzyma się na taśmę klejącą... haha miała być to tylko prowizorka a wytrzymała 3 lata i jakoś tak zawsze zapominałam  kupić nową. Teraz już nie zapomne!
3. Pościele- Niebieska przypasowała Małżonowi a ta w różyczki mnie i dlatego żeby się nie kłócić postanowiliśmy zgodnie, że kupimy dwie...
4. Pled- nie cierpię siadać na kanapy bez jakiegoś przykrycia, dlatego u mnie zawsze musi być jakaś narzutka. Padło na tą, ponieważ jest prosta a może wiele zmienić w pokoju.
5. Świeczniki- planuję kupić 3 duże i 5 małych dla moich pędzelków, kredek i właśnie jako świeczniki:)
1. Zasłona Emmie- tu jeszcze klamka nie zapadła. Jako że urządzamy sypialnie, w której przebywają DWIE osoby o caaaaaałkiem różnych zainteresowaniach i guście a Małżon nie koniecznie lubi kwiatki i inne pierdółki to nie bardzo chce się zgodzić:P
2. Doniczki- Posiadam jedną wysuszoną róże w doniczce i jeden dogorywający wrzos... Dlatego pomyślałam sobie że skoro moje roślinki nie potrafią uatrakcyjnić przestrzeni to doniczki to zrobią XD A tak na serio to będe wymieniać ziemię w nich i nie wiem jaką wziąć do wrzosu bo mam w planach kupić drugi, żeby doniczke ładnie zapełnił.
3. Pudełka- w ilości b. dużej. Mam setki papierów, gazet, itd które muszą gdzieś "mieszkać" ( gazety typu Makeup trendy- zrozumcie takich nie wyrzuce XD) no i dla synka na jego figurki z Lego których raczej do pudełką z całą resztą zabawek wrzucić się nie da...
4. Latarenka- czy muszę wyjaśniać? Jest śliczna, typowo świąteczna- chcę kupić białą i czerwoną:)
5. Mini komoda- Maaaaarzyyyy mi się od dawien dawna. Już widzę ją pomalowaną na biało, z różami z chusteczek i spękaną... na wszystkie moje prywatne rzeczy typu biżuteria, cienie itp...

Pościel w sówki:P Czyż nie jest urocza?? Mam nadzieję że synkowi się będzie podobać:P
Zastanawiam sie co jeszcze można ciekawego kupić w ikei:P Coś czuje że nie wyjdę z tamtąd szybko.

Szafeczkę planuję zrobić w ten sposób KLIK
Za tydzień w ogóle zaczynam przemalowywanie mebli na biało... więc nie będzie mnie jakiś czas XD
Buźka:*


31 komentarzy:

  1. Latarenka, doniczka i osłonki - absolutny must have wg mnie. Szczerze polecam!!!
    Zaopatrz się też w teelighty, które IKEA oferuje w bardzo dobrej cenie a na pewno się przydadzą ;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Doniczki i mini komoda, są w moim stylu

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne doniczki, przydałoby mi się coś takiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z mini komódki będziesz zadowolona ! Mam ją i na prawdę pomaga w organizacji i przechowywaniu w moim przypadku głównie lakierów i różnych takich paznokciowych pierdółek. Kosmetyki trzymam w takich pudełkach z przegródkami, ale nie pamiętam jak się nazywały, a tez są genialne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Łóżko jest świetne ! Mini komodę dopisuję do swojej listy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopisz, dopisz widziałam ją na żywo i od tamtej pory mam na nią chęć:)

      Usuń
  6. Kupiłam niedawno moim rodzicom tę pościel w kwiatki - naprawdę fajna, polecam :) Z pudełek też jestem zadowolona.
    Generalnie uwielbiam Ikea i zawsze wychodzę stamtąd z jakimiś zakupami :) Także jak się wybierasz pierwszy raz, to przygotuj się, że nie wyjdziesz z pustymi rękami i na pewno niedługo znów wrócisz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja dzisiaj byłam wybierać łóżko w salonie meblowym. Zdecydowałam się na białe tapicerowane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę, widzę miesiąc zmian, bo dużo osób teraz wymienia meble

      Usuń
  8. Jak ładnie będziesz miała!

    Gdybym się nie rozchorowała, też wybrałabym się do Ikei ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam kilka latarenek (białe i srebrne) i je uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja w piątek jadę do Ikei właśnie po takie pierdółki :) I po formę do tarty, która jest na mojej listopadowej liście. Latarenkę, świeczniki i pudełka też mam ochotę kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam komódkę i latarnię :) Łóżko niezłe :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podoba mi się ikeowska pościel, ale zauważyłam kiedyś, że ma ona jakieś niestandardowe rozmiary, czy też tworzy nowy standard wraz z rozmiarami swoich poduszek i kołder - jednym słowem sprawdź przed zakupem czy będzie pasować na Twoją pościel;) Pozdr. Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat tak się składa że mam niewymiarową kołdre i poduszki i wszystkie poszewki są za małe:(

      Usuń
  13. Moje mieszkanie w 80% pochodzi z ikei. Może mało twórczo, ale nam się podoba. A dzieciaki kochają swoje pokoje!!! Pościel mają świetną! Zwłaszcza kołdry.

    OdpowiedzUsuń