środa, 29 stycznia 2014

Całkowicie powieje prywatą:D

Ok, to nie w moim stylu ale cóż i mi czasem zdarza się wynurzyć i jak widać dzisiaj nastaje ten dzień albo raczej noc:D
Rzadko pisze o sobie jakoś nie umiem tego zmienić, ale mam nadzieję że wam to nie przeszkadza.
Dzisiaj post całkowicie prywatny plus jak zwykle pytanie do was ale na końcu żeby nie burzyć harmonii ( czego??) posta.


Czasem w życiu nadchodzi dzień w którym wstajesz rano i myślisz że trzeba coś zmienić. I nie, u mnie dziś tak nie było:D  U mnie zmiany nadchodzą falami i jest ich dużo i na raz. Wszystko zaczęło sie wczoraj. W końcu datę kolejnego tatuażu mam zarezerwowaną, wzór wiem jaki będzie to... trzeba myśleć o następnym:D 
I tak w mojej główce zrodziła się myśl że może tym razem jeszcze bardziej widoczne miejsce?? Twarz- odpada, JESZCZE nie:D Dekolt w planach już jest,  trzeba skończyć ten co zaczęłam.... skończę innym razem... Plecy i wymarzony smok? Nie, najpierw zrobię mniejsze:D
Dłoń... tak to dobre miejsce. Wzór mam, teraz wystarczy się umówić:D Będzie Skorpion jaki jeszcze się zastanawiam pomiędzy dwoma formami


3D
TRIBAL ??

Chyba bardziej jestem za pierwszą opcją... A wy jak myślicie?

Druga zmiana, jaka nastapiła, którą mogłyście zauważyć (bądź nie) to to że się dorobiłam własnego adresu bloga. Ot subtelna zmiana z
 www.farizah-lubin.blogspot.com
Na miłą i krótką

WWW.FARIZAH.PL

Nie stałoby się to gdyby nie Sylwia  która, przeprowadziła mnie przez cały proces:) Dziękuję Ci bardzo!


To o czym teraz napiszę to nie zmiana a powrót na stare śmieci, czyli odkopałam kawałki ( w sumie całe dyskografie) z moich młodzieńczych ( jeżu jak to brzmi...) lat:

Nie mogę się już doczekać koncertu Huntera we Wrocławiu. Dawno nie byłam a miło by było posłuchać ich na żywo raz jeszcze:)
Kolejna rzecz to to że już za niedługo całkiem będe blond i może w końcu będzie widać kolor jaki chcę uzyskać. Planuję też zmienić fryzurę "na Kandee" i chyba nawet jutro pójdę pod nożyczki:D Ponoć blondynkom wiedzie się lżej także tego :P (śmiech)

Na dniach pojawi się film z Tagiem "Makijaz na ślepo"... jestem ciekawa jak będzie się wam podobać haha:D

Aha chciałam przypomnieć że zostały 3 dni do zapisów na kurs z marką GLAZEL we Wrocławiu w cenie 200 zł. Każdą osobę chętną do zapisania się proszę o kontakt: oktawia.farizah.bojko@gmail.com




Nawiązując jeszcze do tatuażu, jakie wzory uważacie za ciekawe? I ogólnie co myślicie o tym rodzaju upiększania ciała?

Buźka:*

18 komentarzy:

  1. odważna jesteś :) też marzy mi się tatuaż ale jak wspominam o tym mężowi to słyszę odpowiedź "na czole sobie zrób" i koniec tematu ;)
    pierwszy skorpionek the best

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem wielką fanką tatuaży natomiast mój maż je toleruje że tak powiem:D Kiedy pierwszy raz powiedziałam że chcę wytatuować sobie dekolt mało nie spadł z krzesła:D teraz już wie że że i tak do tego dojdzie więc zaakceptował:D
      Za to moja mama reagowała tak samo jak twój mąż i jak jej pokazałam pierwszy tatuaż to... spodobał jej się:D

      Usuń
  2. ja bym wybrała opcję drugą :)
    bardziej symboliczna aniżeli pierwsza wersja... no chyba, że na symbolice Ci nie zalezy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Symbolika to już sam skorpion:) drugi taki łagodny, taki DAMSKI:D

      Usuń
  3. Dłoń? Ja bym nie chciała na dłoni nic mieć, ale ogólnie skorpion wygląda o wiele lepiej niż ten Tribal ;) Ogólnie nie jestem fanką Tribali u dziewczyn ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie nagonka na tribale jakoś nie tyczy bo uwielbiam:D ale jeżeli są na prawde dobrze wykonane:) nooo i azteckie wzory...

      Usuń
  4. Kurczę zapomniałam dopisać, że też lubię Disturbed i Marsów. Wybierasz sie może na koncert tych drugich do Rybnika w czerwcu? Mimo, że trzeba będzie walczyć o barierki ze smarkulami to mam nadzieje, że to będzie udany koncert :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety chyba nie:( coś nie czuje rozpychania się łokciami pomiędzy małolatami, a swoją drogą Marsów lubię ale nie szaleję za nimi:D to taki miły przerywnik pomiedzy cięższymi brzmieniami:)
      Osobiście zastanawiam się kiedy MUSE w Polsce zagości... bo n tym bede na pewno:D

      Usuń
  5. Lubię takie posty od czasu do czasu ... :)
    Co do tatuażu to wg mnie nr 1. ale jeszcze bym zmieniła co nieco, nie podoba mi się cień pod skorpionem, kompletnie nie trzyma się kupy, zwróć uwagę na szczypce.... Daj znać jak będziesz miała swój wzór chętnie zobaczę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak skrzypce, ogon... chciałam tylko przybliżyć zamysł bo nie znalazłam idealnego co by pokazać:D mój będzie lepszy:D

      Usuń
  6. O rany, znalazłam się kiedyś przez przypadek (wielki przypadek) na koncercie Huntera i to był błąd ;)) Teraz będzie mi się z tobą kojarzył :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojjj co aż tak źle było??:D Ja prawie 10 lat na koncercie żadnym nie byłam od czasu stłuczonego łuku brwiowego czy jakoś tak:D ale już mi brakuje:D

      Usuń
  7. Jesli chodzi o tatuaz to zdecydowanie pierwszy. Sama bardzo lubie tatuaże i mam dwa. Jeden na plecach pod karkiem a drugi na nadgarstku, obydwa to napisy wiec sa swego rodzaju dla mnie mottem. Planuje zrobic kolejny jako uzupelnienie pierwszego. Tak więc dziaraj się kobieto i chwal efektami:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha już się nie mogę doczekać bo mam na kwiecień termin:D kolejny planuje zrobić przed świętami:D będe wrzucać zdjęcia jak już będzie co focić:P

      Także planuję napis, a bardziej datę:D ale "brudnopisem" też bede haha

      Usuń
  8. Już wieki nie słuchałam Huntera, muszę sobie ich przypomnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Disturbed, Hunter, Godmack, SOAD, Nirvana! A co powiesz na Faith No More? Do tej listy dla mnie obowiązkowo :) Co do tatuażu, to ja mam jeden którego żałuję... to pająk. Dlatego do tego typu motywów zaliczyłabym skorpiona i byłabym "na nie". Swoją drogą może w końcu się wybiorę na poprawkę innego tatuażu, który ma już 15 lat.. ciągle to sobie postanawiam..Teraz chciałabym datę na nadgarstku... wiadomo jaką :)
    Idę poszukac fryzury "na Kandee" :) Miłego dnia :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faith no More lubie posłuchac ale nie szaleję za nimi:D
      Kiedyś u Ciebie widziałam tribal na ramieniu:D Motyw pająka bardzo mi się podoba ale nie wiele osób umie zrobić ładnego... Dlatego jak już będe robić skorpiona to w jednym ze studiów tatuażu którym ufam ( polecenia znajomych)

      Gdyby nie istniały covery nie wiem czy bym się odważyła na tatuaż:D

      Usuń