poniedziałek, 3 października 2011

Recenzja kremu do stóp Dermactol Foot

Witajcie kochane
Mam dla was recenzję kremu do stóp Dermactol, który dostałam do testów. Mogłyście także poczytać recenzję kremu do rąk Dermactol, który po prostu jest moim faworytem.




Informacje o produkcie:
Krem do stóp Dermactol Foot
intensywna regeneracja skóry stóp

Zastosowanie:
- spękana skóra na piętach i palcach stóp,
- stopy cukrzycowe,
- odciski,
- twardy i zrogowaciały naskórek,
- przesuszona skóra stóp.

Produkt przeznaczony zwłaszcza dla osób, które poszukują skutecznych rozwiązań powracającego problemu zrogowaciałej i suchej skóry stóp bez konieczności intensywnego stosowania tarek i pumeksów. Dla wszystkich, którzy dbają o zdrową i piękną skórę stóp latem oraz zimą, bez względu na wiek i płeć.

Kluczowe składniki aktywne:
masło shea, oliwa z oliwek, drobnoustrojowy olej pszenny, pantenol

Masło shea zawiera nasycone i nienasycone kwasy tłuszczowe, witaminy E i F, prowitaminę A oraz naturalną allantoinę, dzięki czemu nawilża, zmiękcza i koi podrażnioną skórę.
Oliwa z oliwek bogata w witaminy oraz niezbędne nienasycone kwasy tłuszczowe przyśpieszające regenerację tkanek pobudzając skórę do odnowy. Przeciwdziała starzeniu się, nawilża skórę zapobiegając wewnętrznej utracie wilgoci.
Drobnoustrojowy olej pszenny, naturalny środek zmiękczający, mocno odżywia skórę w jej głębszych partiach. Jest idealny do wysuszonej i pękającej skóry.
Pantenol ma działanie lecznicze, zwłaszcza dla skóry narażonej podrażnienia.

Działanie:
- nawilża,
- natłuszcza,
- regeneruje,
- odżywia,
- uelastycznia,
- zapobiega wewnętrznej utracie wilgoci,
- redukuje efekty starzenia się skóry.

Dodatkowe zalety:
- zawiera naturalne, łatwo przyswajalne przeciwutleniacze,
- zawiera witaminę E i F,
- może być stosowany do warg,
- produkt ma skoncentrowaną formułę, dzięki czemu już niewielka dawka zapewnia skuteczny efekt,
- jest wysoko wydajny,
- bardzo łatwo się wchłania, ma lekką konsystencję, łatwo się rozprowadza,
- testowany dermatologicznie,
- nie testowano na zwierzętach.

Moja opinia:
Krem do stóp Dermactol bardzo dobrze się u mnie spisuje. Jego konsystencja przypomina bardzo zbitą piankę która wychodzi z tubki. Jest on koloru białego. Nie trzeba go wiele żeby pokryć całą stopę. Jeśli chodzi o działanie to najwięcej nakładam go na pięty, które miałam w fatalnym stanie. Pierwszym razem przed nałożeniem tego kremu zrobiłam sobie peeling stóp i na całą noc nałożyłam krem i na to skarpetki. Rano moje pięty były gładkie miękkie i nie było śladu po pęknięciach czy zgrubieniach. Krem zostawia tłusty film na stopach dlatego głównie stosuje go na noc bo w lato w japonkach nie idzie chodzić bo przy tym kremie noga spada z klapka. Zapach jest mocny ale przyjemny, nie drażni mojego nosa więc jest do przyjęcia.
Wygląd opakowania taki jak widzicie, dużym plusem tego kremu było to że jest zabezpieczony aluminiową folią przed pierwszym użyciem ( tak jak w kremie do rąk tej firmy).



Połowę odlałam mojej mamie, która ma bardzo duży problem ze stopami a mianowicie ma stopy bardzo suche i przez stojącą pracę bardzo duże odciski. Dzisiaj po dłuższym stosowaniu jej stopy wyglądają dużo lepiej i bardzo sobie go chwali.

Wg mnie jest to bardzo dobry krem do stóp za rozsądną cenę. Jestem bardzo zadowolona i polecam wszystkim tym, którzy chcą mieć ładne, zadbane stopy każdego dnia o każdej porze roku:D

2 komentarze:

  1. Też testuję ten krem, napisałam już recenzję, uważam że jest rewelacyjny.

    OdpowiedzUsuń
  2. O, ja niedługo będę mieć okazję przetestować :)

    OdpowiedzUsuń