środa, 22 czerwca 2016

Take Me to Brazil!

Dzisiaj będzie post z makijażem paletką BH Takie me to Brazil! Polowałam na nią już dość długo ale chciałam kupić od kogoś, taniej, bo ostatnio wszystkie rzeczy na które się "napalam" to jakaś lipa:P Dlatego ogarnęło mnie szczęsćie kiedy kupiłam ją za 10 zł:D
Postanowiłam zrobić troszkę szalony makijaż, w soczystych, letnich kolorach i przy okazji wypróbować pomadki z Bell.


 Połączeni różnych odcieni zieleni i żółci w akompaniamencie miedzi wygląda całkiem ciekawie i myślę że nada się na letnie makijaże:)





Kreska jak widzicie jest w stylu ombre- łączy w sobie mietowy kolo eyelinera z Lovely oraz Tanzanite essence z Rouge Bunny Rouge. Pigment który jest nałożony na dolną powiekę to Inglot 86. Pod nim jednak znajduje się pomarańczowy cień. Biała kredka na linii wodnej jest marki Essence.
Na twarzy mam nałożony podkład Inglot AMC, korektor L'oreal True Match, puder RCMA, bronzer Kobo Sahara Sand i róż z Lambre. Rozświetlacz to dawno temu kupiony w Biedronce:)

Do następnego!

2 komentarze: