środa, 7 marca 2012

Odchudzanie z Therm Line® Forte czyli jak z głową sie odchudzać...






Hej wam misiaki moje;*
Dzisiaj post niemakijażowy, bo o odchudzaniu;) Ostatnio dostałam się do grona recenzentek Therm Line® Forte na stronie www.wizaz.pl
Akurat udało mo się szczęśliwie dostać do grona recentek Therm Line® kiedy zaczęłam się odchudzać:-)
Moja waga początkowa wynosiła 66 kg a jescze wczesniej wachała się między 67-68 kg. Mój mąż początkowo kiedy usłyszał o moim odchudzaniu załamał ręce i zaczął się martwić gdyż pamięta moje wcześniejsze odchudzanie w którym w miesiąc straciłam 15kg będąc na bardzo niezdrowej diecie (nazwijmy to dietą) jednak uprzedziłam go iż tym razem chce się odchudzać zdrowo i rozsądnie.
Therm Line® Forte przyszedł do mnie 1 marca i od tego dnia biorę 4 kapsułki dziennie czyli tak jak zaleca producent.
Troszkę o produkcie:
http://www.olimp-labs.com/pl/produkty/suplementy-diety/odchudzanie/art77.html 

Cwiczenia które stosuje na uda można znaleźć tutaj: http://wizaz.pl/akcje/therm-line/odchudzanie-bez-kitow/program-8-tygodni.php Ale polecam także duuuużo chodzić!!!!
Nie bede owijać w bawełne podam moje wymiary z 1 marca i z dzisiaj
1 marca:
Biust: 98 cm
Pod biustem: 73 cm
Talia:  75 cm
Biodra: 103 cm
Uda: 68  cm
Waga: 66 kg
Wzrost: 164 cm
I 8 marzec:
Biust: 98 cm
Pod biustem: 74 cm
Talia: 74 cm
Biodra: 103 cm
Udo: 64 cm
Waga: 65 kg
Dodam tylko że codziennie wykonuje Aerobiczną 6 Weidera oraz ćwiczenia na szczupłe uda które polecane są na wizaz.pl
 
Próbowałyście się odchudzać z suplementami? Interesuje was moja mini historia odchudzania?
Trzymajcie za mnie kciuki o osiągnięciu wymarzonej wagi 55 kg;D
Buziaki;*
Published with Blogger-droid v2.0.4

13 komentarzy:

  1. Możesz zdradzić jakie wykonujesz ćwiczenia na uda? bo to mój największy problem:/

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam wersję podstawową, połykałam prze ponad 3 miechy - może więcej - bez diety i ćwiczeń był efekt, choć niewielki.. Jako osoba nie pijąca kawy - strasznie mnie pobudzało. Gdy zaczęłam chodzić na siłownię działało jak trzeba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pije kawe i chodze jak nakrecona po TL. Ale ograniczyłam sie do jednej z rana;)

      Usuń
  3. Ja jakoś nie lubię takich tabletek

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie to ćwiczenia na uda?:) 4CM W PARĘ DNI?? podaj linka proooszę:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Może to natura niedowiarka, ale jakoś nie za bardzo wierzę w tabletki pomagające podczas odchudzania :(
    Poza tym jak widzę Twoje wymiary to huhuhu, to ja powinnam testować to cudo jako pani pączek, a Twoje wymiary są bardzo w porządku! :)
    Ale 4 cm w udach to bardzo dużo i normalnie zazdroszczę! :)
    Z zazdrości jutro przyniosę Ci talerz pierogów haha ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. O niee! Pierogi to dopiero za dwa miesiące;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja brałam te tabletki i przy ćwiczeniach był efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. o to gratulacje...ja ostatnio tylko załapałam się tylko do testowania tego kremu BB z Garniera,napisali mi ,że jako pierwsza z Polek, a tymczasem jest już dostępny w Rossmannie. No ale nic... :D a tak po za tym to ja próbowałam kilka lat temu herbatek odchudzających, ale nie pamiętam firmy. Działać, działało i schudłam. :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja kiedyś też je brałam i owszem efekty są, ale też ogólnie czuc, że się je bierze. Powodzenia, mam nadzieję, że osiągniesz swój cel:):):)

    OdpowiedzUsuń
  10. też dążę do wagi 55kg, ale nigdy żadnych suplementów nie stosowałam i raczej nie zamierzam :)

    OdpowiedzUsuń