sobota, 14 lipca 2012

Ślubny makijaż Pauliny i Patryka








Witajcie:)
Zapoznaliście się już pewnie ze zdjęciami ślubnymi Pauliny i Patryka, które możecie zobaczyć na górze:)
Makijaż Pauliny to był nieco hollywoodzki look, w którym postawiłam na czerwone usta i sztuczne rzęsy w zewnętrznych kącikach.
Makijaż Pana młodego to był typowy makijaż męski, który miał zadanie matowić i skorygować koloryt twarzy.
Para młoda była niezwykle miła i uśmiechnięta:) Życzę Wam dużo zdrowia i szczęscia na nowej drodze życia:)
Published with Blogger-droid v2.0.6

2 komentarze:

  1. Ja kompletnie nie na temat - urzekł mnie garnitur pana młodego! W ogóle młodzi sprawiają świetne wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka z nich piękna para :)) Tak jak Katalina ja również jestem zachwycona garniakiem - myślę, że świetnie pasuje do pana młodego. Poza tym fajna i dość kreatywna sesja.
    A jak mówimy o garniaku pasującym do pana młodego to ten makijaż świetnie pasuje do Pauliny, świetnie wpasował się w styl obojga w zasadzie.

    OdpowiedzUsuń