czwartek, 9 sierpnia 2012

Make Up Academy + Annabelle Minerals- zapowiedzi

Witajcie:)

Dzisiaj dosłownie na szybciutko, bo padam na twarz ze zmeczenia... Na szczęście jestem już w ciepłym łóżku z laptopem na nogach ( taaaaak! w końcu mam laptopa jupi!) i chcę wam pokazać kilka nowych zdobyczy zagranicznych oraz nową współpracę z marką mineralna:)

Znajoma modelka Gosia jest tak uprzejma że zwozi do mnie od czasu do czasu kilka kosmetyków MUA, które u niej zamówie.

Po raz pierwszymam styczność z tymi kosmetykami ale przyznam szczerze że od pierwszego "pomacania" przepadłam i złożyłam jej zamówienie na jeszcze kilka paletcieni:)

Co do mnie przyszło?
Na zdjęciach widać:

Paletę Heaven& Earth, Błyszczyk Lip Tube, i dwie szminki:) Przyznam że zakochałam się od pierwszego wejżenia w tychkosmetykach:)

A teraz współpraca:) Podjęłam współpracę z marką Annabelle Minerals i do testów dostałam podkład kryjący, róż i pędzel:) Od razu napiszę że uwielbiam ten pędzelek:)
Jestem ciekawa tych kosmetyków szczególnie że to moje pierwsze minerały:P

i jeszcze ostatnia nowość odżywka do rzęs Eveline, którą mam dzięki S.Laura.Victor.Makeup:) dziękujęci pięknie:*
Używałyście tych kosmetyków? aha już niedługo recenzja pewnej farby do włosów....

P.S Jak wam się podoba nowa odsłona bloga? jeszcze pozmieniaja się jakieś drobnostki żeby był ciekawszy, no i popracuję nad tym bajzlem co mi się zrobiło na pasku bocznym na stronie głównej.... Buziaki:*

5 komentarzy:

  1. ciekawe, nie znam tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem ciekawa ten odżywki :) no i paletka prezentuje się cudnie, uwielbiam brązy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiesz gdzie można zamówić palety z MUA? W jakimś sklepie internetowym?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie wiem dlatego kolezanka mi przywozi:) w razie czego sluze pomoca:)
      tutaj mozna zobaczyc kosmetyki MUA www.superdrug.com

      Usuń
  4. Fajnie kolory w tej palecie.

    OdpowiedzUsuń