piątek, 14 września 2012

Pędzel do podkładu Annabelle Minerals- co o nim myślę?

Hej dziewuszki:)
Dzisiaj postanowiłam napisać co nieco o pędzlu Annabelle minerals, który dostałam do recenzji od tejże firmy.
Syntetycznych pędzli w swoim kuferku mam troche i wiem na co je stać. Moimi ulubieńcami są w tej kwestii pędzle Hakuro, ale jak to mówią do odważnych świat należy tak więc od czasu przyjścia paczuszki zaczęłam go często używać nie tylko na sobie ale i na innych.


Troszkę informacji: (źródło annabelleminerals.pl)
Niezastąpiony przy używaniu produktów mineralnych. Pozwala precyzyjnie nakładać kosmetyki oraz zapewnia silne krycie. Pędzel jest gęsty, miękki i delikatny. Wykonany z syntetycznego włosia z bambusową rączką. Bezpieczny dla alergików.



Wymiary
długość - 10 cm,
długość rączki - 7 cm,
szerokość - 2,5 cm



Moja opinia:
Pędzel skradł moje serce dopiero po kilku użyciach. Początkowo używałam go do nakładania podkładu mineralnego także z firmy Annabelle Minerals i przyznam szczerze że szybko sobie narobiłam nim plam, ale to głownie przez moje nieumiejętne obsługiwanie się minerałami. Dzień w dzień było coraz lepiej aż opanowałam nakładanie nim proszku na twarz:) Jakież było moje zdziwienie kiedy mi sie udało!
Jednak ja jestem wierna podkładom płynnym, ponieważ lepiej się w nich czuje postanowiłam spróbować aplikować je tym pędzlem. Zaczęłam od MAP 3NB, którego szczerze nie lubiłam na początku.
Dzięki temu pędzlowi podkład nakłada się praktycznie sam i czas nakładania jest bardzo krótki! Może wymienie to w + i-:)



+ Idealnie nakłada na twarz podkład- nie robi smug
+ nawet jak nałoże za dużo podkładu na twarz można go ładnie pędzlem rozpracować
+ jest bardzo miekki i nie drapie
+ odpowiednia szerokość włosia nadaje się do dużych i małych twarzy
+ podkład lepiej się wtapia w skórę i wygląda bardzo naturanie
+ cena - 30 zł
+ Ekologiczny
+ Bardzo ładnie wygląda i dobrze leży w ręce
+ nie wypada z niego włosie podczas mycia, nawet brutalnego :P


- zbyt długie włosie ( nie lubie jak się zagina kiedy maluje twarz) przy pierwszych podejściach można sobie mineralnym podkładem narobić plam
- długi czas schnięcia ( pędzel jest bardzo gęsty)
- ciężko go domyć po podkładach płynnych ale nie takie jego zadanie

Ogólnie pędzel na prawdę mnie zachwycił i teraz tylko jego używam do nakładania podkładu, ponieważ jest rewelacyjny. Na pewno zakupie sobie drugi pędzel ponieważ jego cena jest niewygórowana a jakość na prawdę świetna.


Makijaż wykonany tym pędzlem + MAP 3NB



Polecam wam ten pędzel, jeżeli szukacie niedrogiego flat topa,który posłuży wam na prawdę długo.

Dostępny na www.annabelleminerals.pl

A wy macie pędzle flat top? jak wam się nimi pracuje?
Pozdrawiam, Far:*

5 komentarzy:

  1. Narobiłaś mi ochoty na ten pędzel, a ja muszę oszczędzać ostatnio;);/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też musze oszczędzać ale wole kupić drugi pędzel i troszkę naciągnąć budżet:P

      Usuń
  2. Mam trzy różne flat topy ;) Każdy z nich jest fajny na swój sposób. Myślę, że warto mieć przynajmniej jeden, bo sprawdza się przy wielu typach podkładów i pudrów, a przy tym daje naprawdę fajne wykończenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezwykły, ciekawy makijaż! Na pędzlach się nie znam :/ Ale mogę Ci polecić właściwy do farby :D

    OdpowiedzUsuń
  4. łał masz fantazję! świetne zdjęcia i makeup :D

    OdpowiedzUsuń