poniedziałek, 29 października 2012

O kilku nowościch i zapowiedziach recenzji:)

Hej:)
Ostatnio po przerwie załapałam blogowego bakcyla i znowu zaczęłam was męczyć kolejnymi postami:P
Dzisiaj czekają na was dwa posty jeden to ten co właśnie go czytacie ( mam taką nadzieję) a drugi makijażowy w uwaga... zielonym kolorze ( u mnie na bogu maaaało zieleni jest niestety)

Z okazji ostatnio wejścia w nowy wiek i uczucia że do pochylania się nad grobem jest bliżej niż dalej ( juz wiem po co są prezenty- człowiek się martwi że się starzeje to prezenty mu umilają mu te dni w których sie tym zamartwia:P)

Mniejsza o to:P

Miałam wam pokazać co ostatnio wpadło w moje łapki oraz co was czeka w dziale Recenzje:)



Lady Gaga "Fame"- czyli zapach, którego reklamę już widział każdy:) "Fame" miała
pachnieć bodajże krwią i spermą ( na prawde wyobrażacie sobie ten zapach??) ale nie pachnie tak jak zapowiadali...


Sleek Snapshots- czyli paletka cieni Sleek która zauroczyła mnie swoimi kolorami... i jak jej nie użyć?? Sylwuś dziekuję:)


Zapachy Orientalne od perfumerii Yasmeen, które udało mi się zdobyć u Sabbath w rozdaniu z recenją:) Już niedługo przedstawie wam moje zdanie o zapachach orientu...



Kosmetyczka z podświetleniem, którą znalazł w zaciszach swojej piwnicy mój brat. Pomyślał o mnie, ponieważ wie że lubie nadawac rzeczom nowe życie i swój charakter...
Lampki działają, całe obicie wewnątrz jak i na zewnątrz do przeróbki:) Miejmy nadzieję że wyjde z tego cało.... i będziemy mogli się cieszyc reaktywacją kuferka:)


Jak widac roboty mam sporo, przede mną dużo sesji zdjęciowych więc zdjęć także będzie:)

Macie jakieś pomysły jak przerobić kuferek- kosmetyczke?? Ja mam pełno pomysłów ale przede mną szkice i ma nadzieję że mi coś podpowiedzie:)

Pozdrawiam was serdecznie i do zobaczenia wieczorkiem w poście makijażowym:)


4 komentarze:

  1. ciekawi mnie ten zapach Lady Gagi ... - nawet bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  2. zapach gagi jest baardzo ladny uwielbiam slodziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Ha! Widzę, że wybrałyśmy identyczny zestaw próbek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i jak się twoje sprawują? Przypadł Ci któryś do gustu?

      Usuń