piątek, 14 grudnia 2012

Kosmetyki megakobiece czyli... MADAME LAMBRE

O tej firmie dowiedziałam się od Cammie, i przepadłam. Nie, nie zaproponowali mi współpracy ale wydaje mi się że warto wam powiedzieć o tej firmie:)

http://www.madamelambre.eu/
Kobiety zwracają uwagę na opakowania kosmetyków prawda? Uważam że obok takich opakowań przejść obojętnie się nie da:P Mnie na pewno skuszą choć dopiero w nowym roku ale na prawdę nie odpuszczę. No popatrzcie tylko:
 źródło

źródło

źródło
No powiedzcie jak tu się oprzeć?? No jak?
Mam nadzieję że działanie kosmetyków będzie tak świetne jak opakowania:)

A wszystko to możecie kupić tutaj:
sklep
Ceny powalają.. są bardzo niskie!

Ja nie odpuszczę, muszę wypróbować.

A wy? lubicie takie klimaty?

12 komentarzy:

  1. kosmetyki są ok, nawet bardzo ale cena ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lakier do paznokci 10,20 zł
      Cień do powiek 7,82 zł
      Pomadka 17 zł...

      jak dla mnie ceny dostępne:)

      Usuń
  2. na polskim rynku są od 2010,albo 2011 roku,teraz robi się o nich głośno,wcześniej była to niszowa marka,ale zobaczymy jak sobie poradzą,blogosfera ich pokocha,czy znienawidzi???

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzisiaj przydybałam je w Hebe.
    Muahahahaha!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo to pochwal się jakie łupy w swoich łapkach masz:)

      Usuń
    2. Słomka, GDZIE Ty u nas trafiłaś na Hebe?!?!?!?

      Usuń
  4. W Hebe są dostępne, ale jakoś od niedawna. Chyba nawet od poprzedniego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w moim mieście nie ma hebe i nigdy tam nie byłam:( pierwszy raz zobaczyłam te kosmetyki i jestem zauroczona:)

      Usuń
  5. wyglądają mega!!!
    ciekawe ak się sprawdzą;)

    OdpowiedzUsuń