niedziela, 10 marca 2013

Bella ...

Witajcie:)
Jeszcze zanim wam pokaże nieco kolorówki do twarzy, chciałam pokazać wam cudny lakier który ostatnio wpadł mi w ręce przy okazji zakupów w Biedronce.




Bell Air Flow Lotus Effect nr 39 to piękny fiolet, który posiada w sobie mnóstwo maleńkich srebrnych drobin. W świetle sztucznym te drobiny stają się tęczowe i jak on wtedy pięknie wygląda..
Kryje przy dwóch cienkich warstwach, trwałość na bazie bez topa 3 dni.
Cena 5,99zł

Schnięcie - cudne!Pierwsza warstwa szybciutko druga już standardowo, trzeba nieco poczekać chociaż to i tak nic w porównaniu to Bloggerskiej kolekcji Wibo...

Mi się bardzo podoba, jest to mój kolorek i szybko się z nim nie rozstanę:)

11 komentarzy:

  1. Ja ogólnie nie lubię koloru fioletowego, ale ten jest uroczy :) Były inne kolory? Pozdrawiam, Edith.

    OdpowiedzUsuń
  2. niestety, zupełnie nie mój kolor

    OdpowiedzUsuń
  3. Taki różo-fiolet. Lubi tego typu odcienie, chłodne, ale w sam raz :) Ładnie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej okreslilas kolor:) na prawde jest ladny:)

      Usuń
  4. A miałam kupic ale się nie skusiłam :-(

    OdpowiedzUsuń
  5. Może się skuszę (:

    OdpowiedzUsuń