czwartek, 14 marca 2013

O pomadce Oriflame i odpowiednim towarzyszu.

Witajcie:)
Nadszedł czas na recenzje ostatnio ulubionej przeze mnie pomadki z firmy Oriflame.
Tak wiem jak to brzmi ale jest kilka produktów z Oriflame które uwielbiam i gdybym miała do nich ciągły dostęp  o na pewno zaopatrzyłabym się w zapas.
Pomadkę te dostałam do recenzji dzięki Pani Agnieszce i nie wiem jak ona to zrobiła ale trafiła w mój wymarzony kolor - fiolet.

Dobra zaczynam już

Jest to pomadka z serii Giordani Gold Jewel Lipstick w kolorze Mauve Dream



Pomadkę otrzymujemy w złotym kartoniku, które możecie zobaczyć u góry.

Pomadka jest zamknięta w złotym metalowym opakowaniu ze zdobionym dołem, które niestety jak dla  mnie wygląda trochę tandetnie ale  niektórym może się podobać. Osobiście lubię złote opakowanie pomadki, chociaż o wiele lepiej w kuferku prezentuje się czerń.

Pomadka jest koloru fioletowego ale nie jest to bardzo ciemny fiolet, powiedziałabym że "taki do noszenia". Osobiście uwielbiam ten kolor:) Pomadka kryje bardzo dobrze a tak najbardziej bałam się tego że mnie zawiedzie. Bałam się że będzie się rozwarstwiać albo że pigmentacja będzie o kij rozbić lub co najgorsze będzie wchodzić w załamania ust.

Ale na szczęście nic z tych rzeczy! Pomadka sunie jak marzenie,dokładnie pokrywa usta i pięknie na nich wygląda:) Zobaczcie:
w cieniu

słoneczko zaświeciło:)

Obsługa tą pomadką jest wręcz idealna i nie sprawia problemów. Osobiście lubie pomadki nakładać pędzlem, żeby wyglądały symetrycznie i perfekcyjnie jednak przy tej  pomadce nie musze tego robić bo jest banalnie prosta w obsłudze.

Dużym jej plusem jest to że nie wysusza ust, wręcz przeciwnie bardzo je nawilża i nie trzeba pod nią balsamu do ust.

Trwałość jest zadowalająca ok 4h przy nie jedzeniu, po jedzeniu troszkę schodzi ale równomiernie, jednak kolorek jakiś na ustach zostaje.


Na dodatek znalazłam jej kompana idealnego w postaci mazidła do paznokci Bell Air Flow Lotus Effect nr 39



Cena katalogowa pomadki to ok 45 zł ale można znaleźć je w promocji.
Ja na pewno kupie sobie jeszcze chociaż jeden kolor bo uwielbiam ją za kolor i krycie:)

A wy znacie pomadki Oriflame? Lubicie niecodzienne kolory czy raczej od nich stronicie? Polecicie mi jakieś inne kosmetyki z Oriflame?


Kosmetyk testowałam dzięki Agnieszce

16 komentarzy:

  1. mimo, że to nie mój kolor, to naprawdę fantastycznie się prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam pomadki, ale kolor bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne opakowanie :D A kolor dość niespotykany, jednak bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się opakowanie nie bardzo podoba ale sam produkt juz tak:)

      Usuń
  4. jestem tego samego zdania:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mój kolor na ustach, ale Tobie pasuje idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dawno nie kupowalam nic z Oriflame:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne opakowanie pomadki,takie ekskluzywne;)A kolor bardzo w moim typie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor na prawde ciekawie wyglada:) opakowanie ladne ale mnie za serce nie porwalo:)

      Usuń
  8. Mówiłam Ci już, że w takiej odsłonie mi się podobasz! =D
    Chciałabym ją zobaczyć na żywo, ponieważ mimo, że w opakowaniu kolor mi się strasznie podoba to mam jakieś mieszane uczucia :) A już na pewno co do ceny bez promocji haha, poszaleli.

    OdpowiedzUsuń