sobota, 2 marca 2013

Once Upon A Time... Snow White/ Mary Margaret Blanchard


Cześć:)
Mimo tego że został mi ostatni makijaż z  zaplanowanych pięciu Evil Queen/ Regina Mills, postanowiłam was aż tak bardzo nie zanudzać i dlatego dzisiaj na tapecie całkiem inna postać czyli Śnieżka/ Mary Margaret.
W serialu postać ta preferuje lekki makijaż, wytuszowane rzęsy i doczepione kępki rzęs. U Snow White pojawiają się niezbyt mocne czerwone usta i lekko zaznaczone załamanie powieki.





Makijaż jest bardzo fajny do noszenia na co dzień, a czerwone usta nawołują do pojawienia się wiosny:)
Jeśli chodzi o wykonanie to jest banalnie proste, więc każda z was powinna sobie z nim poradzić:)


Kosmetyki

Oczy:

  • Baza pod cienie Paese
  • Cień Inglot 355, 327
  • Duraline+ L'oreal Kohm Eyeshadow Black
  • Sztuczne rzęsy kępki ( rozmiar short...)
  • Tusz do rzęs Rimmel Super Extra Lash
  • Żelowy biały eyeliner Inglot


Twarz:

  • Revlon Colorstay 150 Buff
  • Maybelline Dream Touch Blush 05 Mauve
  • Ben Bye Neutral Set


Usta

  • Wibo Eliksir kolor czerwony



Jak wam sie podoba taki lekki i przyjemny makijaż?
Dla mnie bardzo fajny na dzisiejszy słoneczny dzień, widać że wiosna próbuje już się do nas dostać:)

Buźka:)

15 komentarzy:

  1. Bardzo ładny makijaż :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale ten biały eyeliner się odcina, bardzo mocny kolor :D chcę go :)
    nie podrażnia?

    makijaż przyjemny, śliczne usta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obecnie jest to zamiennik dla bialej kredki, ktora gdzies mi przepadla:)

      Mocny jest fakt ale ja lubie dobrze widoczna linie wody:)

      Nie podraznia ( przynajmniej mnie) troszke moze spowodowac suchosc oczu ale mija po kilku minutach:)

      Usuń
  3. Fajny makijaż :) Podoba mi się lekkość i świeżość.Taka mała dygresja. Myślę, że autorzy scenariusza serialu trochę strzelili sobie w stopę obsadzając akurat tą aktorkę w roli Śnieżki. Tak średnio mi pasuje do tej postaci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No przyznam ze ta aktorka tez mnie nie porwala jakos w serialu... o wiele bardziej podoba mi sie gra Lany Parrilly i Roberta Carlyle'a ale o nim juz nieobiektywnie bo goscia bardzo lubie:)

      Usuń
  4. Ale śliczna ta szminka, normalnie nie lubię czerwieni. Ale ta mnie zauroczyła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wibo powiem ze mnie bardzo milo zaskoczylo, szczegolnie ze omijam zwykle te marke:) polecam ja:)

      Usuń
  5. Bardzo fajnie, że robisz serię makijaży z OUaT :), jestem fanką serialu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło mi to czytać:) Także jestem fanką:)

      Usuń
  6. ja również bardzo lubię ten serial :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny, delikatny makijaż na dzień. Zdecydowanie retro co bardzo lubię. Najważniejsze, że dosyć łatwy w wykonaniu.

    OdpowiedzUsuń