piątek, 17 maja 2013

Różowe brwi.

Kiedy Cammie  w tym  poście pokazała kolorowe brwi i ja zapragnęłam sobie takie zrobić. Fakt chodziłam już w czerwonych brwiach, kiedy miałam czerwone włosy, jednak tym razem było to coś innego:)
Cammie, dla Ciebie:)



I jak wyglądam?? Ja się czuje bardzo dobrze w takich brwiach bo uwielbiam kolory:)

Specjalnie nie konturowałam twarzy ani nie nakładałam nic mocnego na usta:)
Twarz:
  • Revlon Colorstay 150 Buff
  • Kryolan Ultrafoundation Ivory
  • Puder Ben Nye Banana
  • FNB LC1
Oczy:

  • Tusz do rzęs Wonder lash Oriflame

Usta :
  • Nyx Sugar Pie błyszczyk
Brwi:

  • Matowy różowy cień Inglot

Zdecydujecie się na szalone kolorki na brwiach?

17 komentarzy:

  1. Pewnie, że zdecydowałabym się na kolorowe brwi, ale tylko w makijażach niewyjściowych. Na co dzień nie odważyłabym się, źle bym się czuła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po domu to nawet w brokacie można chodzić:)

      Usuń
    2. hehehe, ja czasem przyklejam sobie brylanciki w serduszka jak ma przyjechać mój chłopak a mam ochotę go rozweselić ;D

      W sumie to dziwne, ale podobają mi się te różowe brwi :D

      Usuń
  2. Wygląda świetnie, ale ja do odważnych nie należę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny kolor wybrałaś na brwi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Brwi dla odważnych :) Świetnie to wygląda - nie spodziewałam się, że różowe brwi mogą mi się spodobać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo Ci tak ładnie :) Serio!

    OdpowiedzUsuń
  6. Far, wow, ale niespodzianka, dzięki! :*

    Genialnie wyglądasz w tym różu :DDD Tamta dziewczyna, o której pisałam, miała brwi raczej pastelowe, zdecydowanie jaśniejsze, ale też i blondynką była. Tobie pasuje ten róż z pazurem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie pomyslałam że gdybym miała super jasne brwi to by prawie ich nie było:P a ten etap też już przerabiałam:)

      Usuń
  7. Ciekawe ojjj ciekawe różowe brwi

    OdpowiedzUsuń