piątek, 9 sierpnia 2013

Tatuaż

Hej kochane! Dzisiaj przychodzę do was z wieścią. Otóż w kwietniu przyszłego roku robię sobie tatuaż na obojczyku, chciałam aby moim wzorem była róża.  Mocno czerwona róża. Tatuażystka powiedziała mi że nie mogę mieć w pełni rozwiniętej róży na obojczyku ponieważ przeszkadza w tym anatomia, niestety nie wytłumaczyla mi w jaki sposób ( sama też nie miałąm dzisiaj dużo czasu). Powiedziała jednak żr może to być róża nie w pełni rozwinięta, z łodyżką. Kwiat ma być w stronę  lewego ramienia przechodząc przez obojczyk.

I teraz nie mam pojęcia jak to ma wyglądac. Przeglądałam trochę zdjęć, nie mniej jednak jakoś nie mogę trafić na taki wzór. Jeżeli znacie kogoś kto ma takitatuaż albo same macie tatuaże z wzorem róż podeślijcie mi linki do zdjęć. Mogą byc to nawet zdjęcia z netu bo być może do niektórych nie dotarłam

Moje typy to:





a najbardziej ze wszystkich podoba mi się to


Z tego co widać można zrobić  to pod obojczykiem tak jak chce. Niestety tatuażystka mówi że się nie da a to jej typy:



I teraz nie wiem:( chcę znaleźć jakiś konkretny wzór z tą łodyżką ale nic mi się nie podoba:( Znacie jakieś fajne wzory?

Swoją drogą tatuaż robię w Mechanical Tatoos w Legnicy z polecenia znajomej i chciałabym się dowiedzieć czy znacie kogoś kto robił tam tatuaż?

Za wszelką pomoc serdecznie dziękuję:)

Planuję jeszcze zrobić jeden tatuaż przed świętami u siebie w Lubinie żeby zobaczyć czy to dla mnie w ogóle:P Taki mały, na ręce:P

31 komentarzy:

  1. Czwarte zdjęcie jest niesamowite, jakby prawdziwa róża położona na ramieniu:-) piękne te tatuaże, ale typowo kobiece i nie pasuje do tego mężczyzny, ale to rzecz gustu:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mi się takie właśnie super naturalne podobają:) żadnych rysowanych nie chce:P

      Usuń
  2. Osobiście poszukałabym innej tatuażystki. No chyba , że faktycznie nie robi Ci różnicy czy rozwinięta czy nie. Mnie zauroczyły właśnie te idące od ramienia(3), albo ta słodka różowiutka(5)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może być nie całkiem rozwinięta ale byleby nie była zamknięta i tego badyla długiego nie miałą. No i wyglądała bardzo realistycznie. jeżeli zrobi mi dobrze to chcę zrobić drugą taką samą pod drugim obojczykiem ale w prawą strone czyli symetrycznie. Chciałabym druga w kolorze niebieskim ale powiedziała że niebieski nie jest fajny... Ten salon oferuje najbliższe mojemu gustowi prace i nie wiem gdzie znajdę w miare blisko siebie inny salon

      Usuń
  3. Ja znalazłam cos takiego:
    http://fc09.deviantart.net/fs47/f/2009/211/8/2/Rose_tattoo_by_Remistattoo.jpg

    http://www.galleryoftattoosnow.com/TattooPrimeHOSTED/images/gallery/medium/rose-tattoo.jpg

    ale na twoim miejscu tez bym poszukała innej tatuazystki, która by to po prostu zrobiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy bardzo mi się podoba:) Jeżeli jej projekt mi się nie spodoba to pokaże jej właśnie te pierwsze. Jeszcze będe się z nią widziała w marcu dokładnie z nią pogadam i na pewno spotkamy się w pół drogi. mam nadzieje... nie mniej jednak wole miec kilka pomysłów.

      Usuń
    2. znalazłam jeszcze to:
      http://www.tattooscreation.com/wp-content/uploads/2012/06/rose-leg-tattoo.jpg

      Usuń
    3. i to:
      http://1.bp.blogspot.com/-lVg1NuXdUNg/UbNQykrcIvI/AAAAAAAAA04/pr1tdjkeNYA/s1600/red-rose-tattoo_fashiontoday.png

      sorki, że tak spamuje ;p;p;p

      Usuń
    4. Pierwsza widzialam tez mi sie podoba:)
      pomagasz nie spamujesz:P

      Usuń
    5. Bo ostatnio jestem w temacie, bo sama sobie szukam czegoś :) też coraz intensywniej na tym myśle. I zastanawiałam się trochę nad jakimś kwiatowym motywem.

      Usuń
    6. No i ja wiem, że wszycy mowia, ze to najwiekszy syf i w ogole, ale chciałabym w tym motywie ulokowac imie mojego narzeczonego. Nie wazne co mowia inni, ze sie tego nie robi. Jego wybrałam, jego kocham i nie przestane. No i chce miec jego imie. Bo uwazam, ze tatuaze są po to aby pamietac, aby miały swoja historie i nawet jak ktos robi imie i potem nie jest z ta osoba, to to cały czas stanowi czesc jego zycia.

      Usuń
    7. Czy ja wiem czy to syf... Ja pewnie zrobilabym imie swojego meza bo nawet jezeli bysmy sie kiedykolwiek rozeszli czy cos ( oby nie) to jest on czescia mojego zycia, z nim mam syna i na pewno nie moglabym zapomniec od tak. Wiec skoro twoj facet jest dla ciebie wazny bez problemu bym robila, w koncu jest czescia historii twojego zycia

      Usuń
    8. No właśnie tak do tego podchodzę. Nie wyobrażam sobie, że moglibyśmy się tak o rozstać czy coś. Ale wiadomo, nigdy nie można podobno tak mówić. Niemniej jednak za rok bierzemy ślub, i gdybysmy nawet się jakoś rozeszli to zawsze będzie stanowił on część mojego życia :)

      Usuń
    9. No i ja tez tak wlasnie mysle.
      Tak w ogole gratuluje:) ja ze swoim wczoraj mielismy 4 rocznice, ale swietujemy dzisiaj. Moze na 5 rocznice pod rozami wpisze sobie imiona moich chlopakow:) bo to ich te roze symbolizują

      Usuń
    10. dziękuję i ja również gratuluję :) My w listopadzie zaczniemy 5 lat razem ;)
      No widzisz, więc mnie też rozumiesz, że chcę mieć coś co będzie symbolizować mojego mężczyznę. Pewnie jak będę miała dziecko to zrobie coś co je będzie symbolizować ;)

      Usuń
  4. Zapewne nigdy w życiu nie zrobię sobie tatuażu, mimo że niezmiernie mi się to podoba. Gdybym w końcu miała się zdecydować, to zawsze podobała mi się róża z płyty Depeche Mode Violator. Fajnie wyglądałaby między łopatkami ;) Widziałam też u jednej kobiety na ramieniu.
    A tak ogólnie to jestem ciekawa co w końcu wybierzesz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No taka roza to fajna:) miedzy lopatkami to idealna zeby zrobic.
      Sama jestem ciekawa na co sie zdecyduje:)

      Usuń
  5. 2 i 4 chyba wyglądają najciekawiej.

    OdpowiedzUsuń
  6. poszukaj na pinterest - ja tam znalazłam wzór na swoje róże :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajne wzory:) jeśli nie uda Ci się dogadać z tatuatorką, lepiej poszukać kogoś innego, zgranie między klientem a tatuatorem ma znaczenie! a prawdziwy artysta stworzy swoimi sposobami cudo!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię tatuaże, ale na kimś. Ja osobiście bym się nie zdecydowała.

    OdpowiedzUsuń
  9. 4te zdjęcie zrobiło na mnie ogromne wrażenie..:)
    Powiem CI tylko, że sama mam 2 tak paskudne, że szkoda gadać, teraz bym tego w zyciu nie zrobiła, to co teraz wyda Ci się piękne, może się nie tylko znudzić,ale i obrzydnąć...jesteś na 100% przekonana, że chcesz to mieć na całe życie? do tego imię narzeczonego... syf wg mnie to nie jest, Twoja decyzja i Tobie ma się podobać,ale naprawdę życie się różnie układa..;) Nie odbieraj tego proszę jako pouczania czy dawania rad.. chciałam się podzielić z Tobą swoimi przemyśleniami, jako osoby, która tatoo sobie zrobiła;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tatuaż chciałam sobie zrobic od początku gimnazjum:) Więc raczej wszystko przemyślane jest bardzo, szkołe skończyłam już jakiś czas temu:P a imię męża... może i zrobie, zawsze to jest była i będzie część mojego życia, hostorii i charakteru:)

      Usuń
  10. Mi osobiście najbardziej podoba się ten tatuaż na klacie. Ja mam tyle pomysłów na tatuaż że chyba miejsca na skórze mi zabraknie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tylko najgorsze jest to, że teraz przemyślane, a za 10 lat cholera wie co się będzie myśleć:D ale oczywiście jak już postanowione, to ja czekam co wybierzesz.. bardzo jestem ciekawa, bo pomysł na te różę jest świetny:) gdybym miała coś podobnego może teraz bym nie marudziła:)

    OdpowiedzUsuń
  12. pięknie wykonane , lecz ja osobiscie róży ani czachy bym nie zrobiła, dwie rzeczy które są juz "przerobione" w tatuazach

    OdpowiedzUsuń
  13. Dać sie da, ale może twoja wybrana tatuażystka nie umie takiego wzoru i nie chce zepsuć. Ładne są... 4 zdjęcie od góry w dół wygląda super.

    OdpowiedzUsuń
  14. A właściwie to czemu ta tatuażystka sama nie narysuje projektu tego o co jej chodzi? Nie rozumiem tego rzucania wzorami z jej strony, nie spotkałam się z czymś takim.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ona narusuje ale dopiero w marcu... Wtedy powiem jej co i jak mi sie nie podoba bo cos do niej nie doszlo. A ludzie ponoc zachwyceni tymi ich tatuazami sa same pozytywy wiec mam nadzieje ze bedzie dobrze

      Usuń
    2. https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151694278954608&set=a.10150362717089608.369667.154815449607&type=1&theater
      Wiem, że nie o to chodziło, ale to kolejny dowód, że się da. ;) Polecam przejrzeć poniższy album, Michał robił sporo róż, a nóż coś Ci się spodoba (tak, to mój tatuażysta i nie mam róży , ale też realistyczną roślinę).

      https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150362717089608.369667.154815449607&type=1

      Usuń
  15. z tych co ona proponuje to ostatnia najlepsza :)
    ale naj naj naj są te trzy róże z napisem ;)

    OdpowiedzUsuń