sobota, 22 marca 2014

Pomazane farbą...

Hej!
Dzisiaj makijaż nietypowy, wręcz nie każdemu musi się spodobać. Jakiś czas temu widziałam makijaż, w którym faktura była podobna do farby na ścianie,z tym że na całej twarzy. To był chyba trend na tą wiosnę ale nie dam sobie ręki uciąć. Z tego makijażu spodobała mi się faktura zaś z innych spodobało mi się zastosowanie eyelinera w kolorze białym i czarnym. I tak w sumie zrodził się pomysł w mojej głowie żeby przeniesc to jedynie na oko i połączyć z modnymi pomarańczowymi ustami. Jak wyszło? Wy ocenicie:) Wydaje mi się że jest to fajny makijaż na jakąś sesje zdjeciową:)









 W tym makijażu nie ma symetrii i w żadnym wypadku nie powinno jej być:) Takie było moje założenie:)
Kosmetyki użyte w makijażu:

  • Podkład Revlon Colorstay 150 Buff+ Oriflame Perfect Fusion Ivory
  • Korektor Face Nico Baggio LC1
  • Puder Transparentny Kryolan TL11
  • Bronzer Pixie Cosmetics Immediate Beauty Powder
  • Róż Oriflame Beauty Glowing Peach
  • Rozświetlacz Inglot Sparkling Dust
  • Baza pod cienie NYX
  • Eyeliner Wibo
  • Eyeliner żelowy Inglot
  • Tusz Lovely Curling Pump Up
  • Maybelline Color Tatoo Permement Taupe
  • Pomadka pomarańczowa Inglot



10 komentarzy:

  1. Najbardziej w tym makijażu przykuła moją uwagę Twoja cera - udało Ci się osiągnąć bardzo fajny efekt! :) A róż kolorystycznie pasuje Ci jak ulał.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna wersja na jakąś szaloną imprezę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne! Też kojarzy mi się "imprezowo". Podoba mi się także "tło" dla tego makijażu oczu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Takiego makijażu chyba jeszcze nie widziałam - podoba mi się ten artystyczny nieład :)
    A tytuł skojarzył mi się z tytułem piosenki Stonesów - "Paint it black".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam musze posłuchać:)

      Noooo w nieładzie to jestem dobra:P

      Usuń
    2. ...ale to taki artystyczny nieład^^

      Usuń