piątek, 4 lipca 2014

Wieczorowy makijaz na letnią imprezę!

Hej kochani!
Jaki powinien być makijaż na LETNIĄ imprezę? Na pewno trwały i oczywiście kolorowy. Dlatego mam dla was dzisiaj makijaż który wg mnie jest mega trwały dzięki użytym w nim cieni w kremie Color Tattoo z Maybelline, które mocno przedłużają trwałość makijażu.
Postanowiłam połączyć zieleń i granat na górnej powiece oraz ciepłe odcienie miedzi, złota i fioletu na dolnej powiece.








Lista kosmetyków:

  • Baza pod cienie Nyx
  • Korektor Face Nico Baggio LC1
  • Cienie Inglot: 355, 428, 
  • Maybelline Color tattoo: tourqouise forever, everlasting navy, permanent taupe (brwi)
  • Inglot Rainbow satin :135
  • Cienie sleek z palety sunset
  • Pigment Inglot 212
  • Eyeliner Lovely waterproof 24 pump up
  • Czarna kredka wibo
  • Tusz do rzęs Lovely Curling
  • Joko Smooth @ Light foundation j140 Pastel
  • Puder Transparentny Kryolan TL11
  • Astor Skin Match Bronzer 002Brunette
  • Róż wibo kolor brzoskwiniowy
  • Rozswietlacz Bell
  • Pomadka Golden Rose Seria 2000 cielista

I jeszcze z różnymi kolorami oczu:

Jak wam się podoba taki makijaż?
Do napisania!

14 komentarzy:

  1. Pięknie! <3 ciekawe czy pasowałby taki makijaż do blondynki o dość jasnej karnacji :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie połączenia kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale świetny makijaż, jak zawsze idealnie wykonany :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kolorki. Świetny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, cieszę się że się spodobał:)

      Usuń
  5. Jak pięknie! Nie mogę oczu oderwać od tych kolorów ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha no takiego efektu się nie spodziewałam:)

      Usuń
  6. ZDECYDOWANIE moje kolory, mój styl i typ makijażu, uwielbiam takie makijaże.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może się zainspirujesz i zrobisz u siebie?:)

      Usuń
  7. Jest naprawdę przepiękny ! I niesamowicie Ci pasuje <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń