czwartek, 22 stycznia 2015

Multikolor

Lubię łączyć kolory. Czasami zdarza mi się połączyć je niestandardowo, przez co może się niektórym nie podobać efekt:) Ale gdyby nie takie pomysły raczej na pewno bym się nie rozwijała:)
Dzisiaj pokażę wam jaki makijaż stworzyłam biorąc kolory z palety kolorystycznej dla jasnej wiosny:


























Większość makijaży z tej karty wygląda dość jasno i mdło, postanowiłam więc troszkę to urozmaicić.


 Makijaż zwracał na siebie uwagę na mieście w dobrym tego słowa znaczeniu, kilka osób zaczepiało mnie i mówiło że mam śliczny makijaż ( zdarzyło się to drugi raz w życiu, znowu przy super kolorowym makijazu), czego się nie spodziewałam. Ale pokazuje to, że ludzie lubią kolory w makijażu i nie powinniśmy ich się bać :)
Kosmetyki użyte w makijażu:
  • Biała kredka Nyx Milk
  • Cienie Inglot : 318,  355, 361, 504, 428, 362, 60
  • Cienie sleek: lotus flower
  • Eyeliner Quartz RBR tanzanite essence
  • Tusz Miss Sporty Curling Pump up
  • Podkład RBR Skin Sanctuary 51
  • Korektor L'oreal True Match 01
  • Bronzer Kobo Ideal Cover Makeup Suntanned
  • Róż pomarańczowy - wyrób własny
  • Błyszczyk Bell brzoskwiniowy
  • kredka do brwi rimmel 001, 002
  • beżowa kredka Basic nr 10





Jak wam się podoba takie połączenie kolorów? Lubicie "papuzie" makijaże?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz