czwartek, 15 grudnia 2011

Recenzja oliwki do ciała Synesis




Witajcie moje drogie:)

Dzisiaj przychodzę do was z recenzją oliwki znanej wam już firmy Synesis. Dostałam ją w październiku i teraz już ją skończyłam wiec co nieco mogę o niej powiedzieć.

Dużym plusem oliwki jest na pewno jej skład

Jest to także pierwsza oliwka która nie jest bardzo tłusta jak oliwki typu bambino czy Johnsons. Nie wiem jak mogę to ująć ale nie jest ona tak bardzo lepka i szybciej się wchłania niż inne oliwki. Ja ją stosowałam bezpośrednio na ciało ale też wlewałam ją do kąpieli i za każdym razem skóra była natłuszczona i nawiłżona.

Może ona zastąpić balsam do ciała, którego używamy na codzień jednak trzeba troszke ją potrzymać na ciele i dopiero się ubierać. Powiem wam że ta oliwka jest bardzo dobra do masażu- bardzo często bolą mnie plecy i wtedy mój mąż masuje mnie tą oliwką. Nie mam do niej zastrzeżeń chociaż powiem wam że denerwuje mnie jej opakowanie z kťorego oliwka zawsze ma miejsce ucieczki. Ale która oliwka jest szczelna?? Ogólnie nie mam zastrzeżeń do oliwki myślę że kupię ją kiedy nastąpi przypływ gotówki:)

Oliwkę można kupić w sklepie internetowym firmy Synesis www.synesis.pl.

Polecam serdecznie tą oliwkę i powiem wam że jeszcze tak dobrej oliwki nie miałam:)

Published with Blogger-droid v2.0.1

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz