środa, 21 sierpnia 2013

Zapchajdziurka czyli porównanie Revlon 150 Buff dla cery tłustej i suchej+ bonusy

Hej kochane:)Jutro na pewno powrócę do was z makijażem, jednak dzisiaj mam jeszcze powiedzmy wolne i mam nadzieję się wynudzić:)
Dlatego też nie piszę poważnego posta tylko wrzucam małe porównanie kolorków Revlon Colorstay dla cery tłustej i suchej. Jak wiadomo krążą wiadomości że te odcienie podkładów dla cery suchej  są o ton ciemniejsze, postanowiłam więc to sprawdzić z pomocą Ferrou, która dostarczyła mi odlewki odcieni. Najbardziej zależało mi na porównaniu obu odcieni 150 Buff. Oto co z tego wyszło:

Jak widzicie kolory różnią się od siebie, ten dla cery tłustej jak widać jest bardziej żółty a dla suchej różowy...

Dostałam także inne odlewki i dlatego zamieszczam swatche


tutaj akurat moje revlonki bez Buff
 Ze względu na to że dostałam odlewkę Korektora HR, postanowiłam porównać go kolorystycznie do mojego ukochanego Face Nico Baggio LC1

Będe testować Helenkę, być może także polubię jak FNB:) jak widać różni się od ulubieńca odcieniem ale szukałam korektora w takim kolorze:)

Podsumowując dla mnie mój Revlon dla cery tłustej w odcieniu Buff był za mało żółty więc ten dla cery suchej raczej będzie niezbyt dobry.
A wy, którą wersję byście wybrały?

8 komentarzy:

  1. Dzięki za tego posta, myślałam o rym Revlonie do cery suchej ale teraz wiem, że odpada całkowicie. Ten do cery tłustej fajny ale tez za mało żółty.
    Jaki jest następny fajny żołtek z tej serii?

    OdpowiedzUsuń
  2. nie wiem czy sa jakies lepsze zoltki.... chyba buff i golden beige sa najbardziej zolte z tej rodzinki, ale tez nie mialam wszystkich

    OdpowiedzUsuń
  3. właśnie szukam jakiegoś nowego podkładu ale miałam raz z Revlon i jakos mnie nie zauroczył na dłużej :(

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie padłoby na ten do cery tłustej i na taki się zdecydowałam ;) tylko nr 180 i trafiłam idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja wybieram rewlony tylko i wyłącznie z serii dla cer suchych/normalnych ze wzgledu na konsystencję i wykończenie. Nie lubię rózowych tonów, dlatego częsciej siegam po 180 snad begie

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie różni się tak bardzo, więc kolor dość przystępny :) Ja i tak wybieram tylko matujące.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja ma 150 do tłustej i kolorystycznie jest w porządku chociaż ja nie wiem co jest nie tak ale mi jakoś revlon nie przypadł do gustu , wlasnie koncze pierwsza buteleczkę i nie wiem co myśleć, ale tak łatwo nie odpuszczę i pewnie po testuję jeszcze jedną ; ) oj a mnie kusi bardziej helenka, czekam na jakąś dokładniejszą recenzję : )

    OdpowiedzUsuń
  8. Do tłustej zdecydowanie. Wolę delikatnie wpadające w żółć podkłady.

    OdpowiedzUsuń