sobota, 2 listopada 2013

Dzienny misz masz

Hej dziewczyny i chłopaki!
Dzisiaj przychodzę do was z nowym makijażem, dziennym jednak nie w brązach jak ostatnio ale w brzoskwini, różu i udawanym fiolecie:) Dlaczego udawanym? Bo kolejny raz użyłam odcienia MIYO temper a to ani czysty fiolet ani brąz, tylko taki mix. Do tego użyłam jeszcze czarnej kredki i czarnego cienia,  a  wewnętrzny kącik rozświetliłam białym cieniem z MIYO i wyszło coś takiego:






Cała twarz:



Lista kosmetyków:
Twarz
BB krem Oriflame Fair+ Rimmel Wake me up 100
Maybelline Dream Touch Blush Berry
Ben Nye Banana
Bronzer Pixie Cosmetics Immediate Beauty Powder
Pigment Inglot 180

Oczy
Baza NYX
Cienie Inglot: 361,362 355
MIYO : temper, white
Czarny cień Sleek
Czarna Kredka Oriflame Midnight in Paris
Tusz do Rzęs Rimmel Super Extra Lash
Cielista Kredka Basic

Usta
Airy Fairy Rimmel

Jak wam się widzi taki dzienniak?

8 komentarzy:

  1. śliczny aczkolwiek ja czułabym się w takim makijażu jak kompletnie nie wymalowana;P
    Delikatnie to nie dla mnie;p
    \od zawsze zwracałam uwage makijażem i przywykłam:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też właśnie tak miałam. Jakoś mnie teraz na delikatesy bierze:P

      Usuń
  2. Delikatnie, ale ślicznie :) pasuje do ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo muzyczka :D Od razu wiedziałam, że to u Ciebie plumka, mimo że miałam kilka kart otwartych ;) Bardzo fajny, naturalny makeup :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny delikatny ja osobiście nie przepadam za różami

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny, taki subtelny makijaż jest moim ulubionym:)

    OdpowiedzUsuń