wtorek, 5 listopada 2013

Pierwsze Starcie: Pędzle Inglot (zestaw) + co kupić z Ikei?

Hej kobitki!
Jak wam dzisiejszy dzień mija? Ja mimo tego że dzisiaj akurat nie mam nic wielkiego do zrobienia  postanowiłam napisać dla was post o moim pierwszym odczuciu odnośnie pędzli Inglot.


Może zacznę od tego że w skład zestawu wchodzi 14 pędzli do makijażu, w którym na szczęście nie znajdziemy pacynek i innych zbędnych ( przynajmniej dla mnie) rzeczy. Dostajemy zestaw, który jest wyposażony w najbardziej potrzebne pędzle do codziennego makijażu i uważam że będzie idealny dla osób które z wizażem dopiero startują.




W zestawie znajdziemy 4 pędzle do twarzy: Do pudru, różu/ bronzera, podkładu (płaski), podkładu (flat top),  8 pędzli do oczu, oraz do pomadki i korektora.
Pędzle wykonane są z włosia syntetycznego oraz z włosia naturalnego, niestety nie podam wam jakie konkretnie to jest włosie, ponieważ nie było ulotki z rozpiską pędzli. Pisałam także do firmy Inglot w tej sprawie i oni opisują to tak:

  • Zestaw zawiera: Pędzel do nakładania pudru – (naturalne włosie – koza) Pędzel do nakładania różu, rozświetlacza – (naturalne włosie – koza) Pędzel do rozcierania cieni do powiek – (naturalne włosie – kucyk) Pędzel do nakładania korekrota i cieni do powiek połączonych z płynem duraline – (sztuczne włosie – nylon) Pędzel do nakładania cieni do powiek – (naturalne włosie – soból) Pędzel do nakładania korektora, bazy pod cienie – (sztuczne włosie – nylon) Pędzel "miotełka" do usuwania nadmiaru purdu, różu, cieni do powiek (sztuczne włosie – nylon) Pędzel no nakładania i rozcierania cieni do powiek – (naturalne włosie – kucyk) Pędzel do nakładania cieni do powiek w wewnętrzynym kąciku oka – (włosie naturalne – soból) Pędzel do makijażu ust – (włosie naturalne – soból) Pędzel do eyelinera – (sztuczne włosie - nylon) Pędzel ze ściętym końcem do nakładania różu, rozświetlacza, bronzera – (naturalne włosie – koza) Pędzel do nakładania podkładu (sztuczne włosie – nylon) Pędzel do makijażu brwi (sztuczne włosie - nylon)

Najbardziej do gustu przypadł mi flat top i do różu ponieważsą najbardziej milutkie i miekkie z całej gromadki. Mogłabym się nimi miziać aż do starcia włosia haha:P
z lekka ubrudzony po różu ajm sory:P



Tak pędzle do twarzy prezentują się z bliska. Wyglądają na porządnie wykonane, tylko z jednago wypadło mi włosie, reszta się trzyma. Każdy z tych pędzli miał swoją plastikową osłonke, którą zamieniłam na siateczki, dodatkowo wszystkie pędzle były zapakowane osobno w folię.

Przejdźmy do pędzli do oczu:
od lewej :kuleczka (n), eyeliner (s), płaski cieniowanie (n), płaski mały (n), liner (s), do ust (s), do korektora (s), mini do oczu (n), wachlarzyk (s), płaski cieniowanie (n)
Jeśli chodzi i pędzle do oczu to moim faworytem jest kuleczka i 3 od lewej, choć przyznam szczerze że jak na kilkukrotne użycie to polubiłam się z każdym pędzlem. Pędzel skośny do linera ( bądź brwi) jest dość gruby, przez co nie każdemu będzie pasował. Osobiście popełniłam gafę i pędzlem do ust, rozcierałam sobie kreskę na oku:P Ważne że się sprawdził:P
same naturalki, wg mnie świetnie dobrane ponieważ można wykonać nimi pełen makijaż. Brakuje mi jedynie duzej kulki do rozcierania.
zoom na kuleczkę
Co mogę powiedzieć o tym zestawie po kilku dniach użytkowania? Do prywatnych zasobów kosmetycznych idealny zestaw, ponieważ mamy tu praktycznie każdy pędzel , dzięki któremu zrobimy pełny makijaż. Bardzo fajny zestaw także dla początkujących ponieważ został wzbogacony o pędzle do podkładu, których ja osobiście w swoim pierwszym zestawie nie posiadałam. Etui bardzo na plus, widać że solidnie wykonane. Cena? 240 zł, dla niektórych może być z lekka zaporowa ale dostajemy w tej cenie solidne etui plus  14 pędzli jak na razie w mojej ocenie dobrych +, zobaczymy jak się sprawdzą na dłuższą metę czyli czy przetrwają ok 6 miesięcy...( to taki czas w którym jak pędzle mi się nie rozsypią to zostają ze mną na lata:)) KLIK DO FILMIKU O TYCH PĘDZLACH:)
 opis pędzli (n)- naturalne, (s)- syntetyczne

                                                                                  ***


Kochane mam jeszcze do was pytanie!
Ponieważ wybieram się za jakiś miesiąc do Ikei, a sklep ten mam dość daleko i w sumie będę tam pierwszy raz... ( śmiech na sali wiem:P) chciałabym sobie ułożyć listę ozdób, artykułów użytku domowego, które mogą sprawdzić się w organizacji sypialni, pokoju dziennego, szafki z kosmetykami... Chciałabym powiedzieć że cena nie gra roli, i po części tak jest, jednak fajnie by było gdyby cena produktów była rozsądna:)
Wiem że wiele z was posiada te osłonki na doniczki ażurowe i mam w planach kupić je ale czy coś jeszcze fajnego można tam znaleźć? Pomóżcie nie wydać pieniędzy w błoto i polećcie mi jakieś rzeczy które mogą się przydać do urządzania sypialni/ pokoju:)


19 komentarzy:

  1. Jeśli chodzi o kompletowanie wyposażenia toaletki, polecam organizery do szuflad z Ikei :) Do tego jest pełno pojemników na drobiazgi i fajne lustra (do powieszenia czy postawienia). Ale generalnie polecam najpierw przejść się działem z ekspozycją, wybrać sobie rzeczy, które Ci się najbardziej spodobają, a dopiero później przebuszować magazyn z drobiazgami, bo jest tam tyle rzeczy, że nie sposób polecić Ci kilku konkretnych ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie póki co spoglądam na ich stronę i mogłabym tam mieszkać wszystko mi się podoba hahaXD
      kilka pewniaków wybrałam, mam nadzieję że się nie zrujnuje:P

      Usuń
  2. Ja mam cały czas ochotę na pędzle Hakuro :) Ale te też wyglądają na solidne i dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja używam pędzli RT i w sumie jestem z nich zadowolona, nic się nie dzieje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z IKEA to wiele nie podpowiem, ale na pocieszenie powiem, ze nietrafiony towar można oddać :)

    Co do Inglota - uwielbiam ich pędzle kuleczki, te do pudru drapią mnie niestety :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten jeden do pudru troszke szarpie ale wszystko się moze zmienić

      Usuń
  5. Organizery do szuflad, takie z przegródkami, kosztują niewiele a ile miejsca zyskujemy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam szuflad:P ale widziałam coś ciekawego do szafek

      Usuń
  6. A ja sobie kupiłam w ikei ramę i to w dosłownym tego słowa znaczeniu. Ramę na.... mapę nawigacyjną morza Śródziemnego (chyba tak to się nazywa). Mój chłop to ma dziwne zainteresowania, nie mniej fajnie takie coś wygląda.... na ścianie w jego "gabinecie".

    OdpowiedzUsuń
  7. ile taki zestaw pedzli??

    OdpowiedzUsuń
  8. Co ma piernik do wiatraka ?
    Tu IKEA I PĘDZLE ,OD KIEDY TO IKEA SPRZEDAJE PĘDZLE DO MAKIJAŻU ?

    OdpowiedzUsuń
  9. ooooo czy te siateczki były w zestawie. Pamiętam, że swego czasu był boom na takie coś... hmm... The Brush Guard:) ciekawe:) Ikea to tak jak już wspomniane było wszelkiego rodzaju organizery, kubeczki, koszyczki... ;) tanie, a dobre;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie. Musiałam kupić na allegro wystarczy wpisać "osłonki na pędzle"

      Usuń