poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Inspirowane naturą: KROKUS

Hej!
Dzisiaj przychodzę z makijażem, w którym zainspirowałam się kwiatami.
To właśnie na krokusy lubię patrzeć najbardziej na wiosnę. Bardzo mi się one podobają a szczególne wrażenie robi na mnie kontrastowe połączenie żółci z fioletem!


W tym makijażu postawiłam także na żółtą linię wody którą zrobiłam z białej kredki NYX Milk i żółtego cienia Glazel.




Kosmetyki użyte w makijażu:

  • Baza pod cienie kredka Milk NYX
  • Żółty cień Glazel
  • Fioletowy cień Inglot 66
  • Cielisty matowy cień
  • Liner Miss Sporty Pump up booster
  • Czarny matowy cień z Sleek
  • Tusz do rzęs Lovely Curling Pump up
  • Maybelline Color Tatoo permanent taupe
  • Podkład Pierre Rene Skin Balance
  • Róż Maybelline dream touch blush Berry
  • Rozświetlacz Bell
  • Bronzer Bourjois w kremie
  • Puder Kryolan Transparentny TL11
  • Błyszczyk NYX Sugar pie



A wy po jakie kolory sięgacie na wiosnę?
Buźka, Far:*

5 komentarzy:

  1. Piękny makijaż ! Świetnie zinterpretowałaś te krokusy na język makijażowy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny pomysł jak i wykonanie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne kolorki. Makijaż świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna inspiracja i profesjonalne wykonanie.zestawienie kolorow bardzo mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się inspiracja oraz efekt:)

    OdpowiedzUsuń