czwartek, 18 września 2014

Czuję jesień...

Ostatnio mamy istną mieszankę lata i jesieni. Ja jednak nie mogę doczekać się tej drugiej i już powyciągałam swoje ulubione swetry i buty:) Także w makijażu i na paznokciach postawiłam na nieco ciemniejsze kolory, na paznokciach goszczą teraz szarości, bordo, czerń i butelkowa zieleń.
W makijażu także postanowiłam przemycić co nieco z jesieni, a zainspirowała mnie do tego idealna na tą pore roku paletka Rouge Bunny Rouge Raw Garden Chronos.




Paletka posiada genialne cienie idealne na jesień i dla osób lubiących dość ciemne, błyszczące makijaże....
A makijaż jaki mi nią wyszedł ( nie pierwszy z resztą, ale resztę pokaże wam później) prezentuje się tak:








Kosmetyki których użyłam do makijażu:
Podkład RBR Time Defying Foundation nr 052 Quinoa Cream
Korektor rozświetlający RBR Luminous Skin Wand Orionis
Puder Prasowany RBR Flawless Face Powder 04 Adagio
Róż  RBR Original Skin Blush Habanera
Bronzer Astor Skin Match 002 Brunette
Kredka biała NYX Milk
Paleta cieni RBR Raw Palette Chronos
Cienie inglot ( cielisty i czekoladowy brąz)
Eyeliner RBR Quartz Tiger Eye Essence
Cielista kredka Max Factor
Tusz do rzes Lovely Curling Pump up
Błyszczyk RBR XXX Lip Plump Sage Royal Gelly

Jak wam się podoba taki jesienny look? Czy wy także lubicie jesienną aurę i ciemniejsze kolory?
Pozdrawiam, Farizah :)

12 komentarzy:

  1. Świetny makijaż ;) A paletka wygląda bardzo interesująco :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ Ty Kobieto masz śliczne brwi :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje:) ale bez dobrego cienia to nie to samo:P

      Usuń
  3. Bardzo ładna paletka :)
    Ja mam ochotę na jakieś jesienne kolory i chyba odwiedzę Inglot

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam:) najlepsze jesienne mam właśnie z tej marki

      Usuń
  4. Śliczna paletka i piękny makijaż! Uwielbiam takie kolory na jesień!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie na jesień idealna Szczególnie podobają mi się dwa ostatnie cienie. Też tak mam, że odpowiednio do pory roku lubię inne kolory, a nawet zapachy. Z jesienią kojarzą mi się przede wszystkim bordo, kolor wina, butelkowa zieleń, czyli podobnie jak Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nadajemy na podobnych falach:) na jesień moim ulubionym zapachem jest Chanel 5 ale nie każdy lubi. Albo wszelkie orientalne nuty

      Usuń
  6. Paleta prezentuje się bardzo ładnie! Cienie co prawda nie są w moim stylu pod względem wykończenia, ale uzupełnione jakimś matem z pewnością cudownie podkreślają oczy :) Czekam na więcej informacji na jej temat :)

    OdpowiedzUsuń