piątek, 3 października 2014

Czekolada, czekolada...

Lubicie makijaże w brązach? Pewnie tak. Ja ostatnio zamiast szalonych kolorów wybieram właśnie brązy, beże, złoto... czyli kolory których niegdyś nie cierpiałam u siebie.  Postanowiłam pójść jednak na całość i cały makijaż oka jest w brązie. Nawet eyeliner! który w zamierzeniu miał być do brwi jednak jego odcień nie za bardzo mi się podoba w tej roli.

Eyeliner o którym mowa to Vipera Cosmetics Mineral Brow& Eyeliner. Na pewno wam o nim co nieco napisze w niedalekiej przyszłości:) W tym makijażu jednak jest jeszcze drugi kosmetyk o którym chciałabym wam wspomnieć, czyli paleta Catrice, którą kupiłam jakiś czas temu.

Paleta jest idealna dla osób które lubią neutralne makijaże ponieważ zawiera większość kolorów które mogą się przydać przeciętnej kobiecie. Brakuje mi tu jedynie matowej czerni, dlatego w makijażu posłużyłam się w tym celu Inglotem.
Ogólnie cienie w tej paletce nie są złe, pigmentacja jest średnia lecz zadowalająca idealna na dzień. Na wieczór w celu uzyskania mocnego makijażu oka sięgnęłabym zdecydowanie po Inglota, bądź Sleek.
W tym makijażu możecie jeszcze zobaczyć że dość nisko położyłam cienie na dolnej powiece, co ostatnio bardzo mi się podoba a przy dobrym rozcieraniu bardzo ładnie komponuje się z górną powieką :) Przy tego typu jednak zabiegu należy porządnie zakryć wszystkie sińce ponieważ w przeciwnym razie możemy je uwydatnić.

Kosmetyki użyte do makijażu:
Podkład Rouge Bunny Rouge Milk Parfait 025
Korektor Rouge Bunny Rouge  Luminous Skin Wand Orionis
Puder Kobo Translucent 101+ anti shine Kryolan
Różu i bronzer brak
Biała kredka Nyx Milk
Cienie z palety Catrice absolute Nude
Czarny cień Inglot
Eyeliner Vipera Cosmetics Mineral Brow& Eyeliner 03
Błyszczyk bell ( jasnoróżowy z Biedronki, numer nieznany)

Nie wiem czy już zauważyliście ale zrobiłam kilka zmian na blogu, m.in nagłówek i tło oraz możliwość komentowania przez Disqus. Zauważyłam że coraz bardziej lubiany jest ten sposób, no i w końcu coś się stało że i ja mogłam się zalogować ( miałam z disqusem duże problemy). Mam nadzieję że was zmiany nie zniechęca a raczej na odwrót zachęcą do przebywania w moich skromnych progach.

Napiszcie mi co myślicie o zmianach i o makijażu oczywiście:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz