sobota, 4 października 2014

Sobota na luzie #2

Jeszcze nie dawno pisałam dla was pierwszą część SnL a tu już druga odsłona moich wywodów. Jak ten czas leci. Ale przynajmniej mam dla was kilka propozycji, które mogą was zaciekawić .

Obejrzane
Myślałam że mi się nie spodoba a okazało się całkiem inaczej. Coś dla fanów Toma Cruise'a i  post apokaliptycznego scenariuszu. Nie podobał mi się na początku przez, wydawałoby się, sztuczna grę głównego bohatera jednak rozwinięcie tego filmu zdecydowanie mi przypadło do gustu.



Posłuchane
Myślałam że nie poddam się wszechobecnej muzyce która mnie otacza, jednak jak coś ewidentnie za tobą łazi to być może warto dać temu szansę? Jak tak zrobiłam z piosenką Lorde "Royals" KLIK, której na początku szczerze nie lubiłam a teraz  zmieniłam swoje poglądy. Świetny  uspokajający głos, wpadająca w ucho piosenka.

Z sieci
Jestem chyba mega feministką bo strasznie nie lubię jak ktoś robi z kobiet maszyny do sprzątania, gotowania i rodzenia dzieci:P Pamiętacie aferę z Bingo spa? No to teraz macie dr Peppera. Może nie jest mocna i większość ludzi obleci ale ewidentnie mi się nie podoba. Słaby PR, słaaaabyyyy.
podpis z fb: Wszystko na swoim miejscu! Pepper w lodówce a kobieta w kuchni.


Jak NIE pisać recenzji? W tym pomoże wam obrazek niżej. Trzeba uważać co pisze się w sieci bo potem można doprowadzić do wsadzania wszystkich ludzi do jednego wora, cytat "Cóż, mądrość nie jest typową cechą makijażystek."




Piggy's Land
Czyli co u trzech muszkieterek?
Świnkomania ogarnęła mnie bez reszty a wie o tym każdy kto zagląda na mój instagram. Mimo iż klatkę mam już skończoną ( a świnie tak czy inaczej biegają po całym pokoju) to docelowo chcę żeby posiadłość pań Proś  wyglądała tak:

lub tak:
źródło: www.świnkimorskie.eu
Aaaale to jest droga zabawa, bo całość wyniosłaby ok 500 zł:P takż ejuż wiem na co muszę oszczędzać, w końcu październik jest miesiącem oszczędzania :)


No, to by było na tyle w tym tygodniu mam nadzieję że wam się podoba taka odskocznia od głównego tematu bloga :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz