czwartek, 25 grudnia 2014

Wigilijnie z błyskiem.


Jestem.
Mam nadzieję że święta mijają wam w miłej atmosferze :) Jako że dla mnie to dzień wolny, od rana zajęłam się planowaniem kilku rzeczy. Jestem teraz po 5 sesjach, których efekty będziecie mogli zobaczyć już niedługo:)


Teraz jednak przychodzę z makijażem, który nosiłam wczoraj. Postanowiłam zrobić coś co będzie się znacznie różniło od mojego dotychczasowego wyglądu na Wigilię, czyi delikatnych oczu + czerwone usta :)


Kosmetyki użyte w makijażu:
  • Podkład Rouge Bunny Rouge Skin Sanctuary 51
  • L'oreal True Match concealer 01
  • Puder Transparentny Kryolan
  • Bronzer Astor Skin Match 002 Brunette
  • Róż Rouge Bunny Rouge Original Skin Orpheline
  • Rozświetlacz Bell ( z biedronki)
  • Kredka Nyx Milk i Black ( milk jako baza, black na linii wody)
  • Cienie Inglot 613, 103, 
  • Cienie Kobo 107
  • Fioletowy pigment Inglot (numeru nie mam)
  • Zel do brokatu Kryolan
  • Złoty brokat Vipera Galaxy 105
  • Eyeliner Wibo 24h Pump Up
  • Rzęsy z Born Pretty Store
  • Pomadka Wibo Glossy Temptation 02
  • Kredka do Brwi Rimmel Brunette
Myślę że to fajna propozycja na makijaż Sylwestrowy, bo niewiele osób skusiłoby się na brokat i sztuczne rzęsy akurat na inne święto :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz