sobota, 2 stycznia 2016

Kolorowy makijaż na Sylwestra

Hej kochani!
Witajcie w nowym 2016 roku! Ja z tej okazji postanowiłam odświeżyć nieco bloga i mam nadzieję że w tej odsłonie wam się podoba:) Dzisiaj jednak chciałabym wam pokazać mój makijaż z wieczora Sylwestrowego, czyli pełen kolor bo właśnie z takim kolorowym akcentem chciałam wejść w 2016r.





 Kosmetyki użyte do tego makijażu:
  • Podkład Eveline HD Cover 202 Pastel
  • Puder TRanslucent Kryolan TL11
  • Czekoladowy bronzer Bourjois
  • Trio do konturowania Wibo
  • Rozświetlacz Kobo ( ten złoty)
  • Jako baza pod cienie Maybelline Colour Tatto Creme de Nude
  • Cienie Inglot (głównie zielone Rainbow) i czarny.
  • Fiolety i róże pochodzą z różnych paletek Sleek
  • I cień Golden Rose z KOBO
  • Liner Lovely
  • Rzęsy Born Pretty Store
  • Pomadka matowa WIBO ( różowa)
  • Błyszczyk Astor (przezroczysty) 
  • Brązowa kredka do brwi Rimmel



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz