niedziela, 27 grudnia 2015

Makijaż Sylwestrowy w kolorze.



Hej misiaki.
Dzisiaj przychodzę do was z tutorialem makijażu wieczorowego/ sylwestrowego, w którym główną rolę gra kolor.








Makijaż jest dobry dla każdego koloru oczu, oraz włosów chociaż najlepiej będą w nim wyglądały osoby rude:) Ja dzisiaj poszłam na całość i dodałam sztuczne rzęsy i brokat natomiast z powodzeniem możecie zrezygnować z tego punktu.
Na kolażu u góry widzicie kroki powstawania makijażu, mam nadzieję że jest w miarę wyraźnie zrobiony:)


Do tego makijaż użyłam:
  • Maybelline Color Tattoo Creme de Nude
  • Cienie Inglot
  • Pigment Kobo Mint Cream
  • Eyeliner Lovely
  • Tusz do rzęs Lovely
  • Kredka czarna Oriflame
  • Kredka Maybelline Colorama fioletowa
  • Fioletowy cień z paletki Sleek
  • Pigment Vipera 109
  • Fioletowy brokat
  • Eyeliner Vipera do brwi nr 3
  • Rzęsy Born Pretty Store
  • Pomadka Wibo (ta matowa w płynie) 
  • Podkład HD Eveline
  • Trio do konturowania z Wibo
  • Puder Kryolan Translucent TL11 

     
 Jak wam się podoba taki makijaż?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz