poniedziałek, 28 lipca 2014

Brzoskwinia+ złoto

Hej kochani!
Żebyście wiedziały ile ja sie naklęłam, przy renderowaniu ostatniego filmiku... chyba z 5 razy próbowałam a i tak mi nie wyszło.
Dlatego dzisiaj po prostu wrzucam wam zdjęcia ostatniego makijażu, do którego stworzenia użyłam złotego cienia z palety Essence All about sunrise.








Makijaż jest banalny, wystarczy matowy cieniem w odcieniu brzoskwini podkreślić załamanie powieki i zew. i wew. kącik, potem te kąciki podkreślić pomarańczem i ciepłym brązem. Na środek powieki nakładam złoto z palety Essence
Na koniec dodaję oczywiście kreskę eyelinerem i podkreślam dolną powiekę w ten sam sposób co górną.
Oczywiście wykonuję makijaż twarzy:)
Kosmetyki użyte w makijażu:
Oriflame Giordani Gold CC cream Light, Natural
Catrice Camouflage Cream 010, 030
Puder Transparentny Kryolan TL11
Róż Bronzing Pearls Oriflame Giordani Gold Natural Peach
Bronzer Astor Skin Match 002 Brunette
Baza pod cienie NYX Skin
Korektor Face nico baggio LC1
Cienie Inglot 355,327, 361
Złoty cień Essence All about sunrise
Eyeliner Essence w żelu brązowy (brwi)
Biała kredka Max Factor Kohl
Tusz Lovely Curling Pump up


Lubicie makijaże w takich ciepłych kolorach? Malujecie się w lato czy wolicie chodzić bez makijazu?
Buźka:*

5 komentarzy:

  1. Śliczny jak dla mnie taki delikatny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oglądałam dziś w Naturze te cienie z Essence :) ale w życiu bym nie przypuszczała, że przy użyciu tego złotego cienia można wyczarować takie cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślałam, że z tej paletki nic nie da się wyciągnąć (jakaś taka nieatrakcyjna mi się wydawała), a tu widzę, że ładnie wygląda na oku.

    OdpowiedzUsuń
  4. Makijaż jest śliczny i idealny na lato - bardzo lubię takie lekkie kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię i ciepłe i zimne kolory na oku. Takie żółtko-złoto-pomaranczki jak najbardziej są w moim typie! :)

    OdpowiedzUsuń