czwartek, 24 lipca 2014

Wstępna recenzja pędzli Born Pretty Store

Hej kochani.
Dzisiaj zapraszam was na taką wstępną recenzję pędzli z Born Pretty Store, które dostałam jakiś czas temu. Piszę wstępną ponieważ,zwykle na recenzję czekam około  6 miesięcy, bo zwykle jak pędzel jest zły to w tym czasie po prostu daje o tym znać


Oba pędzle są wykonane z włosia syntetycznego, są bardzo delikatne, miękkie, przyjemne dla cery. Nie szarpią ,pod względem dotyku i miękkości są idealne. Oba także mają plastikowe trzonki, przez co pędzle są bardzo lekkie.
 Zacznijmy od pierwszego.

1Pc Pink Perfect Makeup Brush Angled Brush Flat Brush Tapered Brush #1 to pędzle do podkładu którego włosie ułożone jest w szpic. Jest ono bardzo gęste, dzięki czemu łatwo rozprowadza się podkład i go wklepuje, pozostawiając przy tym naturalny efekt. 


Jest także idealny do wklepywania korektora pod oczami, a warto pamiętać ze wg mnie idealnym narzędziem do tej czynności jest zwilżona gąbeczka. Wklepanie korektora tym pędzlem bardzo przypomina wklepanie go gąbeczką i wygląda to po prostu bardzo dobrze. "Prałam" pędzel już kilknaście razy  i żaden włos z niego nie wypadł.



Jak widzicie na powyższym obrazku przechowuję go w siatce na pędzle z resztą jak każdy inny w mojej kolekcji. Jestem bardzo zadowolona.
Warto zwrócić uwagę że jest kilka modeli tego pędzla i myślę że każdy znajdzie coś dla siebie.

Kupicie go tutaj: KLIK KLIK


Drugi pędzel to Exquisite Long Handled Makeup Brush Round Brush Foundation Brush jest to pędzel, którym bardzo lubie rozcierać kremowe cienie ponieważ idealnie się do tego nadaje. Jego włosie jest sztywne ale bardzo przyjemne i mięciutkie. Przyszedł do mnie lekko spłaszczony ale po kilku praniach doszedł do siebie. Myślę że jest także dobrym pędzlem do nakładania korektora, jeżeli ktoś lubi robić to akurat w ten sposób.

Jak widzicie także przechowuję go w siatce, zawsze jakoś lepiej się czuje jak moje pędzle w tym "siedzą". Jestem w tedy pewna że się nie odkształcą. Z tego pędzla także przy myciu nie wypadł żaden włos z czego jestem zadowolona.

kupicie go tutaj: KLIK KLIK

Obecnie oba pędzle sa w takim samym użyciu jak cała reszta i nie mogę w tym momencie powiedzieć o nich niczego złego.

Jestem zadowolona z obu pędzli i jeżeli chcecie zrobić zakupy na Born Pretty Store to myślę że warto je dorzucić do koszyczka. Jest duze prawdopodobieństwo że wam też się spodobają:)

Pamiętajcie że macie jeszcze rabat Na BPS -10 % na kod KBG10



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz