piątek, 14 listopada 2014

1+1 gratis, czyli promocja w Rossmannie.


Rossmann co jakiś czas urządza ciekawe promocje. Były już -40%, teraz czas na 1+1. Warto wtedy wybrać się po nowości, które chcemy przetestować jak i po produkty, które nam się pokończyły.Co ja znalazłam dla siebie podczas trwania obecnej promocji?



Do Rossmanna szłam głównie po czerwoną kredkę do ust i kredkę do brwi z L'oreal, okazało się jednak że ta do brwi nie spełnia moich oczekiwań, więc zamiast niej wzięłam inną. Po szybkim zastanowieniu się, skończyłam na dwóch kolorach ( wszystko kupowałam po dwa) Rimmel Eyebrow Pencil w odcieniach 001 Dark Brow i 002 Hazel

 Tak jak pisałam poszłam też po kredki do ust. Stanęło na czerwonej i cielistej kredce z Miss Sporty. Miło się zaskoczyłam ponieważ te kredki są na prawdę dobrej jakości! Gładko suną po ustach, są miękkie i mają mocny pigment:)


 Skoro już kupiłam kredki to musiałam jeszcze kupić  pomadki, czyż to nie jest logiczne? Tak się złożyło że zauważyłam nowe pomadki Wibo, które pojawiły się w miejsce wycofanego Eliksiru (chyba). Pomadki te są o wiele lepsze, mocniej napigmentowane, trochę twardsze przez co nie rozpływają się w opakowaniu. Wzięłam dwa nudziaki odcień nr 2 i 5- wpadający już w brąz.


5 na zdjęciu wpada w czerwień, w rzeczywistości jest bardziej brązowa
A zakupy zakończyłam na podkładach Maybelline. Znanego już wszystkim Affinitone nie muszę przedstawiać, ale do koszyka wpadła nowość- podkład w sztyfcie Fit Me. Zobaczymy jak się sprawdzą:)




A wy znalazłyście coś dla siebie podczas tej promocji? Podzielcie się ze mną w komentarzach!
Buźka!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz