piątek, 1 maja 2015

Green Orchid

Wiosna zdecydowanie nastraja mnie do sięgania po nowe kolory w makijażu. Zieleń nie często można spotkać na mojej twarzy, ostatnio jednak się przemogłam. Tak zielono aż wyjść nie miało ale w trakcie tworzenia pędzle same zaczęły układać makijaż.... i skończyłam z tym na oczach.



nie chlej tyle, bo aż ci się oczy przekrwiły :P


Dużo zieleni, dużo żółci i dużo błysku. W teorii wychodzi bardzo tandetnie na żywo prezentuje sie lepiej niż można sobie wyobrazić po opisie. Lekki, ciekawy, niebanalny makijaż na majówkę na przykład.


Uwielbiam jak bronzer HD 505 z Inglota układa się na mojej twarzy, jest to zdecydowany ulubieniec w śród kosmetyków do konturowania! Jeśli jeszcze go nie macie, to nie wiem na co czekacie :P

Lista użytych kosmetyków:
  • Revlon Colorstay 150 Buff Oily/ Combination skin
  • L'oreal True Match Concealer 01
  • Blush Wibo wit. E ( pomarańczowy)
  • Contour Inglot HD Powder 505
  • Nyx Jumbo Pencil Milk & Rocky Mountain Green
  • Inglot Eyeshadows: 109,135R, 60, 318, 355, 391 
  • Vipera Galaxy 109
  • Kobo 117
  • Max Factor Kohl Pencil 010 White
  • Lovely Curling Pump Up mascara
  • Inglot Gel Eyeliner 77
  • Vipera Mineral Brow Eyeliner 03
Widzicie się w zieleniach? Czy tylko ja mam z nimi problem? 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz