sobota, 27 czerwca 2015

Sztuczne rzęsy z Born Pretty Store

Tak się składa że ostatnio mam zawrotną ilość postów w miesiącu: 2. Nie umiem jakoś znaleźć czasu a jak już mam czas to wolę spędzić inaczej niż przy robieniu zdjęć:P W niedługim czasie się to zmieni.
Dzisiaj jednak będzie o rzęsach, które są moimi ulubionymi i dorównują jakością rzęsom Neicha, które także bardzo lubię.



 10 par rzęs o których mówię, a które możecie kupić TUTAJ KLIK, to jedne z najprzyjemniejszych i najbardziej miękkich rzęs jakie miałam przyjemność mieć na swoim oku.  Znajdziemy w tym zestawie różne propozycje: od super delikatnych, typowo dziennych egzemplarzy po mocniejsze, bardziej zdecydowane wykonanie, które świetnie nadaje się jako uzupełnienie makijażu wieczorowego czy ślubnego.


Rzęsy dostajemy w białym papierowym opakowaniu, które nawet na dłuższą metę się sprawdza bo mam je kilka miesięcy i nic się z nim nie stało. Każda para jest podklejona za pomocą złotej naklejki w kształcie koła, co może stwarzać problemy, gdy chcemy użyte i skrócone rzęsy włożyć do pudełeczka.
tutaj jeszcze klej schnie:P
Na oku jednak są bardzo lekkie i wygodne a także dobrze założone wyglądają świetnie i dobrze uzupełniają każdy makijaż, ponadto są zamieszczone na przezroczystej żyłce która dopasowuje się do kształtu powieki i nie jest widoczna na oku.


Wg mnie za niecałe 20 zł mamy 10 par świetnych rzęs które nadają się na każdą okazję i są wielorazowego użytku- bardzo szybko się je czyści i są bardzo trwałe.

Ja jestem bardzo zadowolona z mojego zestawu i polecam wam je jeśli zastanawiacie się nad kupnem rzęs. Nie będziecie żałowały :)

 Przypominam też o tym, że macie kupon rabatowy na zakupy w sklepie Born Pretty Store KLIK, w zamówieniu należy wpisać KBG10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz