czwartek, 4 czerwca 2015

Pędzle do zdobienia paznokci z Born Pretty Store

Nie ukrywam, że moje paznokcie są w stanie tragicznym i raczej nie będę pokazywać na nich żadnych zdobień:P  Jednakże pisząc dzisiaj o pędzlach do zdobień zahaczymy  bardziej o makijaż, ponieważ pędzle z tego zestawu idealnie się do tego nadają.

15 Pieces Nail Art Design Brush Set KLIK bo o nim mowa to zestaw pędzelków do malowania i zdobienia paznokci. Uważam że taki zestaw nada się na pewno dla osób początkujących z mlowaniem wzorków jak i dla tych średnio zaawansowanych. Ja jednak przeznaczyłam te pędzle do innego zadania, mianowicie od dawna nie mogłam znaleźć pędzli bardzo precyzyjnych, takich którymi mogę "wjechać" w zakamarki oka, do którego zwykłe, nawet malutkie pędzle do makijażu  się nie dostaną.
Uważam że to bym strzał w dziesiątkę. Oprócz 2 wachlarzy które nadają się do otrzepywania cieni z pod okolic oka a także do malowania rzęs tuszem, mamy tam 10 bardzo precyzyjnych i malutkich pędzli w różnym kształcie które idealnie nadają się do eyelinera czy do lip artów. Pędzle te są syntetyczne więc nie pochłaniają dużo produktu, oraz bardzo malutkie, dzięki czemu precyzyjne malowanie wewnętrznej lini kreski na oku, czy górnej linii wody nie stanowi już problemu.

Bez problemu można wymodelować nimi kształt ust nawet bez konturówki, poprawić je korektorem w sposób niewidoczny.  Ten kto malował takimi pędzlami paznokcie wie, że praca nimi to często precyzja dużo mniejsza niż 1 mm i ta właśnie cecha, przydatna w malowaniu paznokci idealnie  sprawdza się w makijażu twarzy, oczu, ust czy nawet brwi.
Wg mnie taki zestaw powinna mieć każda wizażystka, ponieważ umiejętne posługiwanie się takim zestawem wynosi makijaż na wyższy poziom.
Ja jestem bardzo zadowolona i jedyne czego żałuję to to że nie zaopatrzyłam się w niego wcześniej.
 Przypominam też o tym, że macie kupon rabatowy na zakupy w sklepie Born Pretty Store KLIK, w zamówieniu należy wpisać KBG10

Używałyście do makijażu pędzli do paznokci?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz