poniedziałek, 28 września 2015

Makijaż jesienny czyli stawiamy na klasykę.

Nadeszła jesień. Moja ulubiona pora roku. Przez to o wiele bardziej chce mi się robić makijaże mocne, ciemne rozdymione. I taka jest moja ostatnia propozycja.
Wg mnie będzie się świetnie komponował do eleganckich jesiennych płaszczy, czapki i szalika:) Juz sie nie mogę doczekać aż założę ciepłe botki.





  

Uwielbiam tak podkreślone oczy i czerwone usta. Wg mnie dodaje on+100 do kobiecości i szyku:) 
Kosmetyki użyte w makijażu:
  • Podkład Oriflame  the one illusion 
  • Korektor Eveline 8 w 1
  • Podkład w kremie Kobo  (najciemniejszy)
  • Puder Kryolan Translucent 
  • Bronzer Kobo  Sahara sand
  • Róż HabaneraRouge Bunny Rouge
  • Rozświetlacz Kobo Moonlight
  • Cienie Inglot i Kobo
  • Maybelline Color Tattoo Creme de Nude
  • Vipera Mineral Eyeliner ( na brwi) 03
  • Pomadka Rimmel by Kate 107
  • cielista kredka Max Factor







A wy jakie makijaże preferujecie na jesień?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz