sobota, 21 listopada 2015

Jesienna wariacja

Hej robaczki.
Dzisiaj przychodzę do was z moją wersją makijażu na jesień, w którym najbardziej zaznaczone jest oko. Ostatnio spodobały mi się makijaże, które  zwracają uwagę białą kreską, chciałam przy okazji dodać nieco koloru bo o nim ostatnio zapomniałam.






Dużą uwagę zwróciłąm także na konturowanie i wykończenie twarzy, które konieć końców całkowicie zmieniło moje rysy:P ALe chyba wole siebie w takim wydaniu niż w popularnym strobingu, który za bardzo uwydatnia okrąg twarzy.

Do tego makijażu użyłam:
  • Maybelline Color Tatto Creme de Nude,
  • Cienie Inglot ( możecie użyć każdych innych),
  • Biały Eyeliner w żelu Inglot,
  • Pigment Kobo Sea Shell,
  • Cielista kredka Max Factor
  • Tusz do rzęs Lovely Curling Pump Up
  • Podkład Oriflame The One
  • Puder Transparentny Kryolan
  • Korektor Eveline 8w1
  • Pomadka Essence I love Nude
  • Puder do konturowania Kobo Sahara Sand 
  • Rozświetlacz Wibo Gold
  • Róż Wibo z wit.e







 Jak wam się podoba taki makijaż? Ja lubię dziwne połączenia i bardzo dobrze się czułam w takim oku:P Napiszcie mi na jakie makijażowe szaleństwa wy byście się porwały:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz