środa, 12 lipca 2017

Warm smoky - melkior vol 2


Smoky eye to makijaż który uwielbiam-  w ciemnych barwach dodaje drapieżności i zwraca uwagę na oczy. Dobrze jest go wykonywać wtedy kiedy chcemy je wydobyć na pierwszy plan, wtedy kiedy mają odwrócić uwagę od mankamentów twarzy.
Tutaj użyłam akurat nowych cieni od Melkior i czerni z Kobo- jeden z moich ulubionych czarnych cieni. I tak jak w przypadku wcześniejszego makijażu tutaj cienie rozcierały się z taką samą łatwością a ich pigmentacja powalała. Dlatego też zdecydowałam się zamówić kolejne 16 cieni i nie będzie to ostatnie zamówienie bo zdecydowanie mam "chrapkę" na produkty do twarzy.

Błyszczący akcent robi mi cień foliowy od Makeup Revolution- chciałam trochę makijaż ożywić, nadać mu trochę blasku.

Jestem bardzo zadowolona  z tych cieni.
Korzystałyście juz z Melkior?

1 komentarz:

  1. Cudowne sa cienie Melkior, sama musze kilka zamowic. Makijaz bardzo jesienny jak dla mnie. Z przyjemnoscia obserwuje <3

    OdpowiedzUsuń