poniedziałek, 21 sierpnia 2017

Fotoobraz Saal Digital - recenzja

Dzień dobry!
Post dziś inny niż zwykle, jednak mam nadzieję że was zaciekawię.
Każda z nas lubi mieć w domu zdjęcia osób najbliższych. Od początku ciąży wiedziałam że zrobię wspólną sesję moich dzieciaków i że zdjęcia takie zawisną na ścianie w salonie. Kiedy już dostałam zdjęcia z sesji którą wykonała świetna Karolina Winiarska [klik ] rozpoczęłam poszukiwania firmy która wykona fotoobraz na płótnie. Wymóg był jeden- ma być świetnej jakości i cieszyć oko wykonaniem :) Zauważyłam wtedy, z polecenia koleżanki po fachu że firma Saal Digital Polska oferuję bezpłatne testy swoich produktów. Początkowo nie chciałam się zgłaszać jednak biorąc pod uwagę to, że w późniejszym czasie chcę zamówić większą ilość dużych zdjęć z moimi pracami do salonu postanowiłam sie zgłosić.

Obsługa programu do projektowania zdjęcia jest prosta i intuicyjna. Kilka kliknięć i zamówienie było gotowe do złożenia. Sama przesyłka trwała chwilę a obraz przyszedł w stanie nienaruszonym.



Wykonanie zdjęcia na płótnie jest zrobione na prawdę profesjonalnie i nie można się do niczego przyczepić. Mój obraz ma wymiary 40x50 i choć bałam się że będzie za mały to idealnie wkomponował się w ścianę nad łóżeczkiem małej.

Teraz pozostaje mi wybrać zdjęcia które będą wisieć w salonie i cieszyć oko klientek.  Ja jestem super zadowolona i nie raz skorzystam z oferty firmy Saal Digital. Planuję jeszcze zrobić fotoksiążke z pracami :) A wam jak się podoba?

1 komentarz: